AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
İlişkinin bu aşamasında hala bu tarz şeyler üzerine konuşuluyor ise ileride çok daha büyük problemler yaşanacaktır..
Evliliğiniz başlamadan bitmiş kuzum yol yakın iken dönün
Değil mi 😩 imkanı olmadığından değil ama neyi var neyi yok ailesine bırakıp nasışsa senin maaşın var araban var ben de çalışıyom kafasında. Bi de utanmadan hiç görmediği bilmediği tarzı olmayan bir saati sadece çöpe para attırmak için aldırdı ya soğudum. Olmaz bizden o an fark ettim ama girdim bir yola. Onun için ailemi karşıma aldım 😩 o özel sektörde senle denk işi yok dediler olsun bu bizim sorunumuz olacak dedim. Yavrum ailesi ile yapamazsın şimdiden böyleler dediler ben onlar benim seçtiim aile dedim diklendim. Pişmanım. Ama naapcam bilmiyorum
Senin altın istediğin konjonktürde, adamın saat istemesi doğal
Erkeğin gurursuzu hiç çekilmez. Paran için seni kullanıyor. Ayrıl yol yakınken
Kimse kimseden bir şey istemese daha iyi olur bence
Ya yerde mi buldunuz o paraları anlamıyorum sal gitsin şaka misiniz ayrıl ayrıl kaç
Biran önce siparişi iptal et ve yüzüğü de onun popon sok 😃😃😃
Kadın isteyince sorun yoksa erkek istemesi kadar da doğal bişey yok
Bence yol yakınken ayrıl yürümez evlilik bu yapıdaki kişilerle
Öyle mi canım ben senin yerinde olsaydım ona tekmeyi basardım
evlilik çingene pazarlığına dönerse olacağı budur...
4 bilezik normal ama dile getirilip istenmesi doğru değil bence. maalesef böyle adetlerimiz var. Altın satılır sasti napacak acaba o da ayrı bir konu.
İkizinde ailesi kör cahil, gerçekten sizi düşünmüş olsaydilar öyle bir şart koymazdilar
Benim ailem istedi. Ama onda o istedi onu benden
Ve imkanı vardı sadece evleneceğinin farkında olmadan bir düşmanla bir eve girecekmişcesine birikimiyle araba alıp ailesine veriyo külçe altın alıp ailesine veriyo. Geleceğimize gelince bir birikim yapmıyo
Çocuk ne yapacak o cahilce isteğe karşı? O da can yakacak bir şey istemiş
Onların istediği birikimimiz olacaktı onun istediği ise canımı yakmaya yönelik kendisini tatmin etmeye yönelik gelecekte bir kıymeti olmayacak şey normal mi
Sende ailen gibi chlsn bu evlilik bence fazla yürümez senin bu kafa ile
Teşekkürler
Şimdi çocuk haklı diyemicem ama sen haksızsın net. Geleneklerin arkasına sığınmaya gerek yok. Sen isterken bizim için istiyorum normal, o istediğinde değer vermiyor önemsemiyor. Yok öyle. Tek taraflı düşünme
İşte tam bir Alfa erkek örneği. Asıl Alfalık ise bu ilişkiden vaz geçmek olurdu ama yine de nişanlını taktir ettim.
O altınlar ikinizin belki ilerideki çocuklarınızın sermayesi bunu akıl edemeyen adamdan olmaz.
Senin ananın ve babanın isteği normal mi? Adam haklı
Nişan yapmış nişan atmış biri olarak diyorum ki, kız evlerine böyle davranılması gerekiyor. Annen ve baban takı mevzusu açarken hiç utanmadı mi?
Karşılığını alacak tabiki. Adam haklı
Sen önce annen ve babana kız.
Adam akıllıymış. Annene ve babana diyemediği şeyi sana demiş
Altınla saatle huzur olmaz. Önce anneni ve babanı susturmayı öğren.
İlk onun anne babası başlatmış okuma anlama beceriniz yok. İnsanı çileden çıkarırsınız gerçekten iğrenç
sen kadın mısın ki bişi istemeye hakkın var
bu ne lan? ayrıl gitsin dibine kadar haklısın. kendisi gelin olmayı planlıyormuş herhalde damatlık ona göre değil
Bazen bilsem pembe yüzükle ben sana evlilik teklif ederdim diyorum😩
Öncelikle bi etkek sizden bişey sagın almanızı bu kadar açık file getirmemeli ikinci olarak sizi paranız içinde kıllanıyor olabilteceğini unufmsmalıdınız.
Oldu olacak iki bilezik'te damat beye takın
nişanda düğünde gereksiz birsey fuzuli masraf ben bu aileleri anlamıyorum yok bunu isterim yok şunu isterim kız tarafı çok şey istiyor erkekde ister hepsi gereksiz
Kıza alırlar ama kural bu adetlerde var senin gönlünden gelirse alırsın bana altın aldılar ben hiç bisey almadim
4 bilezik 1 set istemişsin o da kendince 30 35 gram altın değerinde bir saat istemiş. Bence birbirinize tencere kapak uyumlusunuz.
Kız 2 bileziğin fiyatını ben öderim, takacağın bir saat olsa onu da öderim diyor sen ne anlatıyorsun? Bilezik sence kadının mı oluyor yoksa o aile için yatırım aracı mı otur bir düşün bakalım. Hayır yani adamın birikimi de varmış, gidip birikimlerini annesine babasına vermesini biliyor işte. Ne diyeyim ben.
Çocuk gibisiniz ya valla
Sen isterken sorun yok o istediğinde sıkıntı ne yaptığınızı görün demek istemiş , keşke ev eşyasının yarısını da size kitleseymis
Bu ilişkiden bir yol olmaz.
Hep kadınlar mı isteyecek bide erkek istesin 😅
Direkt postala. Hiç uğraşma ilerde başını ağrıtır
Ayy bu nasıl bi ister bvyle hem fiyat hem de erkek mi istiyor bide yuh
Siz isterken iyide erkek isterkennmi kötü Aferim ona
Adamın derdi 80.000 liralık saat değil sadece kendisini sana ve ailene karşı ezdirmiyor.
Siz isterken normal ya😂😂
erkeklerde kadınlaştı artık sayenizde
İş buralara geldiyse o evlilik yürümez zaten.
Çok üzüldüm. Karşılık gibi mi düşündü acaba hangi markaydı?
Seiko nun astron modellerinden
Evliliğin yolunda başlangıç nasılsa öyle gider sizin adınıza üzüldüm. Maddiyat bu kadar ön planda olmamalıydı.
Demek kısasa kısas yapıyor kendini güvenceye alıyor iyi de mihir kız içindir erkek için değil
Yani 4 bilezik 1 set çok fazla bu zamansa oda haklı şimdi altın çok değerli pahalı oldu ailende keşke biraz vicdanlı olsaydı belki elinde yok zorla altın aldırılmaz hayat pahalı
Zorlaştırmak doğru değil her şey altın para değil önemli olan huzurlu yuva kurmak şimdi ona da hak verdim ama sonuçta istemissiniz kendi kararıniz
Bence vazgeçin alamayacak çünkü elinde yok böyle iş olmaz
Hayırlısı olsun bu konuyu iyi düşünün derim size olmazsa vazgeçin
Altınları aldı kendisinde. O birikimi ailesine bırakamadı bize harcadı die bu tepkileri. Yoksa birikimi vardı. Ailesi hem refahlarından olmak istemiyo bize hiç bişey yapmak istemiyo hemde onun birikimine el koyduğu için bu haldeyiz
Çok saçma yaaa off
Ama hakkı yok ki almaya altınlar senin
Gerçekten hayırlısı yaa olmaz böyle iş bence iyice düşün derim bırak gitsin
Benim ailem bütçeniz neyse onu takın dediler ama onlar ne kadar istiyonuz diye sormuştu sonra tabi çok bir şey takılmadı
Yavaş Bill Gates abinin saati 70 dolarlık casio
Zoruma giden saat merakı yok sadece benim canım yansın zorlanayım yoksa saat umrunda değil çöpe atsın o parayı
Bence ayrıl bugün bunu yapan nikah kıysa neler yapar
Kapaktaki Ken mi oemxlsmdleşsş
Haklı ama siz dayattığınız için o da istemiş.
Sözlün o kadar para ediyormu
Fiyatı oldukça yüksek boş ver alma
Adam haklı eşit olmalı
Yol ver gitsin onunla evlenilmez
Düğün masrafı kadar saat demiş
Adam haksiz
Ayril direkt
Öylesinden fayda gelmezz bırak gitsin yol yakınken
Bu adamla ömür mü geçer
Saçma sapan durumlar bunlar
her şey maddiyat artık
kadınlar istiyosa erkeklerde ister
Ayril knka
Haber et çok merak ettimm
Çocuk haklı dünya altın istiyor kız tarafı
Kafayı yemiş direk ayrıl.
Oha evi de üstüne yap 🤣😃😂
Aferin arkadaşa takdir ettim
Normal değil çok saçma
Çok zengin bir ailesiniz sanırım 😅
akplı ondan onlar bulur yolunu
, 🤣😂
Haklı bence çocuk
Çüşşş deyus de
babasıyla ilişkiye gir anası ol.