Bana 90 TL'lik saat alan sevgilime 400 TL'lik saat aldım. Vermesem mi?

Selam KS Canlar,

Erkek arkadaşım ay sonunda yanımda olmayacağı için yılbaşı hediyesini bana dün verdi. 89 TL'lik UP WATCH almış.
Bende ona, 405 TL'ye D. K saat almıştım. 89TL'lik saati görünce, 405 TL'lik saati iade edip, 80 liraya kadar birşeyler alayım diyorum.

Sizce ne yapayım?
Niye bana 90 liralık hediye alana, 400 liralık hediye vereyim ki?
İade et. Daha ucuz birşey al.
İade etme, ver gitsin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bana 90 TL'lik saat alan sevgilime 400 TL'lik saat aldım. Vermesem mi?
Bana 90 TL'lik saat alan sevgilime 400 TL'lik saat aldım. Vermesem mi?
Cevapla