Önceki nişanlım ile beğenip almıştık. 🤣
Kopyala yapıştırın böylesi. Ama yanlışını düzelttim. Arkadaşlar eski nişanlım: adını unuttum ya gel soruya çabuk. 🤣🤣🤣
Önceki nişanlım ile beğenip almıştık. 🤣
Kopyala yapıştırın böylesi. Ama yanlışını düzelttim. Arkadaşlar eski nişanlım: adını unuttum ya gel soruya çabuk. 🤣🤣🤣
Evlilik için eşyaların ne önemi varki. Boşa para israfı olur bence. Bence artık yabancılar gibi eşyaların, ev ve arabaların görünüşüne değilde konfor ve ucuzluğuna bakarak almamız daha iyi olur. Araplar gibi para harcayıp gösteriş yapmayı seven bir milletiz. Bundan kaçınmazsak burnumuzu borçtan çıkaramayacağız. Belki genlerimizde gösteriş veya güzel şeyler almak var ama bu isteklerimiz aslında o şeye sahip olduktan sonra bitiyor. Ben odam için çok güzel dolap, raflıklar, çalışma masası aldım. Çok para verdim ve borca girdim. 3-5 ay geçti ve şu an "Güzel ama paramı boşa harcadım ve sırf bunun için çok borca girdim" dedim. Tutumlu olmayı öğrenmek ve ihtiyaç dışı alışveriş yapmamak gerekiyor. Zengin bile olsak bunu yapınca mutluluk hormonlarını uçura uçura artık zevk alamaz oluyoruz hayattan. Hayattan zevk almak için sade yaşamaya karar verdim. Yemek yerken aç gibi 4-5 lahmacun alıyordum, herkese ısmarlıyordum falan. Şimdi ise sadece karnımı doyurmak için 1-2 tane alıyorum. Hatta eğer canım çok istiyorsa sadece 1 tane alıp irademi korumaya çalışıyorum. Şimdi eskiye göre daha mutluyum. Telefonu da çıkarırsam hayatımdan yani çok bakmak yerine günde 1 saat bakarsam o zaman nefes almak bile beni hep mutlu edecek. Bence sizde mutlu bir ilişki için hayatınıza odaklanın sadece. Yeni ürüne, güzel ürüne falan değil. Nişanlınla konuş bence. Böyle daha mutlu olursunuz:)
her insanın kişisel zevkleri farklıdır ve orta yol evlenirken bulunmalıdır. bu sebeple o zevklerine uymuyorsa ve parası varsa yenilemek isteyebilir. bu çok normaldir. örnek veriyorum kız pembe nefresim takımı ister erkek fenerbahçeli ister ama ortası çiçeklidir mantığıyla doğrusu bulunmalıdır.
6-7 sene önce aldığın, eşyaları beğenmemesi normal. Ayrılcaksan ayrıl. Adamı kurtar tabi. Evlenip ayrılmakdan iyidir şimdi ayrılmak. Sen onla evlensen de boşanırsın kesin.. Adamın başını yakma. Şimdiden defol
🤣🤣🤣
Dikkat çekmek için sormuyorsan bişey bilmiyorum. Yok öyle bir olayda. Sen kurgu yapıyorsun. Xper uğruna
Yok yav. Ben aslında öylesine sormuştum. Sorumu zirveye taşıdılar. 🤣
Belli öylesine sorulduğu. Mantıksız soru çünkü. Öylesine sorulmuş belli. Boşansam mı, boşanmasam mı. Boşanmak ne kadar kolay
Ne kadar garip ve saçma bir durum normalde sevinmesi gerekmiyor muydu? Sırf eski nisanli ile kurulan hayallerle alındı diye istemiyor , ya bıraksın bu cahillikleri
Sen de çok tatlı bir insansın. Kalbin tertemiz ter. 🥳
Teşekkür ederim. Hayallerle kalmamış bile olsa , eşya bu sonuçta. Sen beğeniyor ve kullanmak istiyorsan problem yok. Dünü eşya için bahane ediyorsa , umarım sadece eşyada kalır. Ne diyeyim 😊
Cevap
26Cevap
Yolları ayrıl bence :D yeni nişanlı bulman daha kolay :D
Sen kendi aldığın eşyaları malum sitede ilana koy sat. Nişanlın da sana son model eşyalar alsın. İnsan hayatında bir kere evleniyor 😅🤣😂
Ya ben bu cevabı nasıl sana kaptırdım? 🤣🤣🤣
Copy paste yap, benim soruya gel 😂
Ya ben bunu nasıl çeyiz olarak paylaştım ya. Bi daha paylaşacağım. Bakayım cevap yazacaklar mı. Tembel tenekeler ya. 🤣
Sen kız tarafı olarak paylaş soruyu 😂
Nişanlım eski sevgilisi ile aldığı eşyaları birlikte kullanmamızı istiyor şeklinde 😂
Lan bunu daha önce yazsaydın ya şebelek. Soru hakkımı buna mı bitireceğim üf. Yarın sorayım. 🤣
Her şeyi ben mi söyleyeceğim, azıcık düşün 😂
Düşünemiyorum. Moralime bozukeydi senden önce. 🤣
Oğlum bu kategori sitede neden var ya? Şuna bak cevap bile gelmedi. Püh. 🤣
Philips vs markalar sponsor oluyor 😅O yüzden var.
Burada bile fakirliğimiz yüzümüze vuruluyor demek. Engelliyorum seni. 🤣
Philips iyidir 😅
Biliyom. Yadigar süpürgem senden daha çekici. 🤣
Deli manyak, süpürge ile kıyaslanmayı kabul edemem 😅
Süpürgeme hakaret edemezsin. 🥹
Al dötüne sok 🤣
İşte şimdi anlaşıyoruz. 🤣🤣🤣🤣🤣
Çabuk ve iyi bir intikam oldu 🤣
Bana böyle şeyler pek sökmüyor ama olur intikam olsun. Oh acı acı. 🤣
Günler, haftalar geçiyor ama sitemiz biteviliğini korumaya devam ediyor. Senin sorun benim hesabımda vitrine çıktı. 🤣
Nasil bir boş soru sevgi yokmuş ki sende sokim eşyaya sen eşyayla mutlu yaşa sizi kim alip adam yerine koyuyor şaşkınım
Evlenirken yenilenmesi gereken beyinlerimiz bence eşyalar enflasyona yenik düştü ekonomisi iyi olan ülke değiliz.
Ayrıl gitsin beğenen biri denk gelir illaki masrafa sokacak bu seni belliki
Yani bu site ufkumu açtı. Teşekkür ederim.
Ohooo daha ne hikayeler var burada sen takıldıkça paylaş 😂😂
Ben tek yaşıyorum şu an eşyalarımı sıfır gibi sayılır bugün evlensem yenilemezdim
Sende bitmiyor bu iş. 🤣
Son sözü sen söylüyorsun demek. 🥳
Yine de sen bu kadar ümitlenme. 🤣
Sen daha çok nahif bir insan gibi geliyorsun neden öyle oldu? 😃
Ya sen tek örneksin ya. Bayılıyorum sana. 🤣
Açıkçası ben şu anki nişanlının yerinde olsam eski nişanlınla aldığını bilsem aynı gün nişanı atardım
Valla bende bu sene almaya başladım. Artık evlilik masraflı hazırda Dursun begenmesse yapacak bir şey yok eldeki bu 😄
Değiştir gitsin amma geçimsiz insanlarsınız ya ahaha satarsınız ekleme yapıp daha iyisini alırsınız
Beğenmiyorum diyen parası varsa yenisini kendi alsın
Senin fotuğrafına noldu? Geri gelsin bu kötü? 🤣
Aha senin yine moralin mortingos olmuş. 🥹
Kim üzüyor seni ya? Etiket gelsin artık. 🫱🫲
Ağır abiliğin cezası. 🤣
🤣 🤣 O kim oluyor da beğenmeğecek haddini bilsin çok güzel aşkım desin
Benimde eşyalar duruyor bende onları kullancam jahaha
Onun almış olduğu eşyalar olsaydı kabul edecek miydin hayır çünkü erkek yenisini almak zorunda ama kadina gelince işinize geldiği gibi
Düzenli olarak nişanlanıyomusun 🙂
Evet. Favori aktivitem. 🤣🤣
Hani bize gitar? 🥳
Şimdi. 🥹
Bi ses yükleme sitesi var. Vocaroo adı. Oraya atabilirsiniz. Dinleriz hep birlikte. 🥹
Ayrıl gittsin😂😂
Sen iste yeter ki. 🥳
Allahım o kadar yaşamak zulüm olurdu. 🤣
Beğenmeyen bedelini ödeyip yenilesin
Ben de öyle diyorum. Anlatamıyorum. Ağlıyorum gece gündüz. 🤣
Sen niye ağlıyorsun, neyi beğenmiyorsan git değiştir de.
Hmmm. Empati yapmalisin.
boşanmakta moda oldu aq
Alsın yenisni o zaman
Nasıl bir anlayış
ayır be gel biz evlenelim dfgdfgfd
Seninle evelenecek adama Allah sabır versin
Hakkında hayırlısı
Tostu boş ver sana anne böreği ayırdım. 🤣
Bitanesin😃🥺 sağolasın
Değişmesi gerekir
Bırak satın alsın
yenisini al al
Aynen kalsin yemeyin paranızı
Sana koca lazım😁
Bence de
Nişanlını sevemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?