Güncellemeler
+1 yıl
Ben pek bu tabu işlerinden anlamıyorum ama noter de imzayı nişanlım atmıştı ama ben babasının üzerine biliyorum bu biraz oldu bittiye geldi o aralar kafam karışıktı bilmiyorum şimdi nasıl olacak bu
şu an ortada bir şey acımız yeni sayılır ama ileri de nasıl olur 4 5 ay sonra bunlar düşünülür diye düşünüyorum mal mülk umrumda değil ama o bizim öğrenci evimizdi kiraydı sonra evlilik düşününce satın aldık senelerce o evde kaldık farklı işte kaybetmek istemiyorum
Evlenirsin vs diyip moralimi bozmayın ben kimseyi istemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Nikah yapildiysa resmi varisi sensin butun mal varligi sana kalir. Kimseye bisey vermek zorunda degilsin
Ev babasının üzerine o aldı destek çıktı bize
Tamda emin değilim aslında noter de imzayı nişanlım atmıştı
Babasinin uzerineyse is karisir size hak dusmez taki babasi vefat ettikten sonra kardesler arasinda pay edilir miras o yuzden biraz karisik
Esinin edevletine gir uzerine kayitli tapu vs ne varsa gorursun
Nasıl öğreneceğim ki kimin üzerine
Esinin e devlet sifresini biliyorsan girip bak
Bilmiyorum ki
☹️Başın sağ olsun nasıl öldü?
Biraz zaman geçsin bence öyle konuşun bunları ailesi ile.
Kalp krizi kuzum
Resmi nikah varsa nişanlın değil eşin o senin. Öldü ise ne var ne yoksa onun üzerine sana kalır. Borç vs dahil.
Nişanlını değil KOCANI kaybetmişsin.
Başın sağolsun.
Kağıt üzerinde kocam ama bir gece bile birlikte olamadık
Nerede olursa olsun kocan.
Kocam
Evet
Deme öyle karısı olamadım nefes alamıyorum artık ya
Zamanla bazı şeyler daha katlanılır olacaktır.
Başınız sagolsun. çocuğunuz yoksa eşinizin mirası hepsi size kalir
Ev babasının üzerine
Miras önemli değil benim için ev önemli
O zaman size kalmaz
EV de mirasın bir parçası dır. ancak kayinpederinizin üzerine ise tapu ev onun olarak kalacaktir
Off
Resmi nikahin varsa artik kalan her şey senindir hukuken kimse karisamaz
Başın sağ olsun. Bence satılsın her şey yarı yarıya bolusulsun para. Ailesine verilsin.. veya ailesi kalmanda sorun etmiyorsa kal.
Para istemiyorum ben
Ev o kadar eşya aynı bunlar farklı şeyler değerli önemli şeyler benim için
Anlıyorum canım.. ben parasal sordun sandım ailesi falan bişi dedi sandım... ama o evde kalmak senin bu durumlari atlatmani zorlaştıracak haberin olsun hergun anılarla yasamak seni çok daha uzebilir. Bence o evden bir süre ayrıl. Mesela haftada 3 kere gitme hakkı ver kendine.. zamanla 2 ye düşür. Öyle 1e derken. Çok güçlü kal lütfen.
Ben o evden kopamam
Ben onun karısı olmak çok istiyordum çok
Nasıl hemen öldü adam? Şüpheli geldi bana bu durum
Sen ne demek istiyorsun be kocamın canına mı kastım var düzgün konuş
Allah rahmet eylesin inşallah. Mal derdine düşmen çok üzücü. Ne o ev bana kalmaz diye mi korkuyorsun
Nişanlıni kaybetmişsin ev derdindesin yorumlarda kendin demişsin babası destek çıktı diye bir git işine ya. Vah gidene
Sence para pul umrumda mı o ev bizim üniversitede ki öğrenci evimizdi ben kendimi bildim bileli o evde onunla yaşarım anımız çok çok güzel şeyler yaşadık ev kimin üzerine onu bile bilmiyorum eğer babasınınsa kirayla da kalmaya razıyım
Yorumlarda oflamis puflamissin evin babasına olduğunu okuyunca ama?
Ayrıca o zaman git rica et adamdan evde durabilir miyim diye
Diyemem öyle bir şey utanırım demez mi bu gelinim olacak kız ne paragöz diye oysaki para pul istemiyorum
O zaman biraz zaman geçecek öyle rica edeceksin
Değirmen gitmis sen şak şak derdindesin
Ne demek
Google sor o soyler
resmi nikah kıyıldıysa senin işte hepsi
Bende esimi kaybettim:( insan toparlanamiyor
Evet düğünümüz vardı yaz sonu
Hastaydı çok hastaydı ben onu iyi edecektim
Cok ozledim onu
Nesi vardi
boş ver anlatmak istemiyorum
Tamam
sen yaşarsın aldıgınız yerde
Bilmiyorum
ne olacak başka
Başın sağolsun ne desem boş
Öyle
Basın sağolsun
Zor olmalı 🙏 hastalık mı neden kaybettin
Hastaydı çok hastaydı ben onu iyi edecektim dayanamadı kurban olduğum
Çok çok geçmiş olsun önüne bakman gerekiyor
Bakmicam önüme falan
Buradan yazmak uzun sürüyor takibb at istetsen
Allah rahmet eylesin 🙏Hastalığı neydi kötü bir şey miydi
Ortaklaşa bölünecek
Ev babasının üzerine o aldı destek çıktı
Baba üzerineyse hak isteyemezsiniz
Ben para pul istemiyorum
Evlendikten sonra alınan her şey eşit bölünür sadece takı varsa kadına kalır
Ev eşyalar benim için önemli ben kendimi bildim bileli o evde onunla yaşarım üniversite de öğrenci evimizdi
Ne istediğinizi anlamadım
Evi
Evi vereceklerini sanmıyorum partnerinizin üzerine olsaydı yarı hakkını isteyebilirdiniz
Dava açarken ev için hak talebinde bulunun
Neden versin adamlar? Evi kayınpederi destek çıkarak almış. Ayrıca nişanlısı yeni olmuş mal derdine düşmüş. Gerçekten olan ölene oluyot
Eğer ev eşiminse benim olur demi
Ev babasının ustuneyse sana hicbir hak düşmez. Hemen mal derdine dusmeniz ne kadar üzücü... insanlar evlat acısı yaşamış siz ev derdindesinis
Senin olmaz yarıya bölünür
Sadece ev istiyorum ya araba yazlık hepsi onların olsun
İstedin mi
Eşine Allah rahmet eylesin inşallah amin. Ailesine ve sana sabır diliyorum başınız sağolsun. Sana tavsiyem birakta biraz ölümün üzerinden geçsin. Madem gözün parada değil o zaman insanların acisına saygı duy ve biraz zaman geçsin öyle aç mevsuyu
@jsaoowwowp onların acısı da benim değil mi ben o eve her gün gidiyorum oturuyorum düşünüyorum sürekli onu düşünüyorum ya ev satılırsa eşyalar giderse ben ne yapacağım ha ne yapacağım
Madem bundan endişe ediyorsun kayınpederina rica et bu isteğini eşyalar ve ev dursun anısı var diye
İstemedim şu an gidip öyle bir şey diyemem annesinin karşısına hele hiç gidemem beni gördükçe daha çok ağlıyor
Kolay mı evlat acısı... :/
@jsaoowwowp zor çok zor birde o eve gittikçe ailesinden saçma sapan tanımadığım insanlar kız mısın diye soruyor karısı olmuş muydun kızım diyen var
Allah Allah
Beyinsizzler yaa ne münasebet sana hangi hakla soruyorlar bunu reziller
Mecbur kulak tikayacaksin hadsiz insan çok Allah ıslah etsin inşallah
@jsaoowwowp cenaze evine gitmemem yanlış oluyor mu
3 4 günde bir gidiyorum sürekli orada değilim
Nasıl yani anne babasının evine mi
Ben çok anlamam bu işlerden canım
@jsaoowwowp evet oraya 2 ayı geçti cidden daha gidemiyorum iğrenç sorular soruyorlar
Ailesi darilmiyorsa telefonda konuşuyorsunus durumu aciklarsin
@jsaoowwowp bilmiyorum nefes alamıyorum artık
Sakin ol. İstersen bir terapiye başlayabilirsin süreci rahat atlatmak icin