Alışveriş & Hediyeler “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? (Sayfa 5) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2737 “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
gökçe2334 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 67% +1 yıl hiç çeyiz alışverişine ihtiyaç duymadım 0 0 Yorumla
Nosad Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Bence istedigin bir elbisenin indirimde olmasi🫠 0 0 Yorumla
Metamortan Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 34% +1 yıl Kendimi alışverişte hissettirdi bu yazı 0 0 Yorumla
bilinmeyennbiriyimm Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 86% +1 yıl siz hâlâ çeyiz mi diziyorsunuz? 0 0 Yorumla
The_Empress Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 74% +1 yıl almıyorum alınca oh be borca girmedim diyorum 0 0 Yorumla
infiniterelationship Takip Et Master Yaş: 43 , eic 69% +1 yıl Oh Bee iyi ki teknoloji varmış 0 0 Yorumla
minikerkekk1 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 75% +1 yıl Evlenirken ogrenecegim Şu an bilmiyorum 😅 0 0 Yorumla
furkanimya Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 85% +1 yıl Oh bee diye başka bir şey de diyoruz ama neyse 0 0 Yorumla
teknolojikaletler Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Çeyiz işi iyi hoşta abartanlar var 0 0 Yorumla
ghtvofficial96 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 , eic 79% +1 yıl Benim de favorim her zaman Profilo Ev Aletleri. 0 0 Yorumla
elianamelia Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Çeyiz alışverişi saçma bir şey ya smskks 0 0 Yorumla
Eddy_0606 Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Kalite ve fiyat bence gerisi biraz da ekonomik 0 0 Yorumla
Azginboğaburclu Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 80% +1 yıl Çeyiz alış verişi en zor olanı galiba 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Sırri zengin olmak bu kadar kolay 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Beyaz eşyaları cok seviyorum evlensem de bir an once evimi en iyi sekilde dosesem keskee 0 0 Yorumla
MotorcuNecmi Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 67% +1 yıl Vala bilemiyorum cevaplara bakacağım 0 0 Yorumla
enthusiasticpq Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 66% +1 yıl Çeyiz alışverişi gibi şeylere takılmamak 0 0 Yorumla
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 39% +1 yıl Evlenemedigimiz için çeyiz bana göre değil 0 0 Yorumla
efezaim Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 86% +1 yıl Kaynanasız olması bence. Karı koca olabilir 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Televizyon ve oturma odası koltuk takımı 0 0 Yorumla
mefrel Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 34% +1 yıl Henüz çeyiz alışverişine hazır değilim 0 1 Yorumla AHMET5800 +1 yıl Güccülde cebime gir Yorumla
MeraklıBaykuş1 Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 35% +1 yıl para para paraa o yoksa çeyiz alamazsın 0 0 Yorumla
dilaanakay34 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 95% +1 yıl Boş zaman olursa her şeyi alabiliyorsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Evlilik zor 35 olduk hayatimin aski gelmedi bitti tamamen
Ohbe diyecek sır belli ayrılmak 😆😆
Henüz çeyiz hayali kurmuyorum.
Yani bilemedim aslında napabilirz ki bunun hakkında
Bu bilgilendirici paylaşımınız için teşekkürler
Tabiki de paket halinde alıp çıkmak. 😀
Beyaz eşyalar bence olmazsa olmaz
hiç çeyiz alışverişine ihtiyaç duymadım
Evlenirken anlıycam çeyizin sırrını😂
En çok uğraştıran şey çeyiZ işleri
Bence istedigin bir elbisenin indirimde olmasi🫠
Kendimi alışverişte hissettirdi bu yazı
Kaliteli alıcan bi kere alıcan temiz alıcan onu beşi bilmem
siz hâlâ çeyiz mi diziyorsunuz?
almıyorum alınca oh be borca girmedim diyorum
Oh Bee iyi ki teknoloji varmış
Evlenirken ogrenecegim Şu an bilmiyorum 😅
Tatlis tabaklar onlar alınınca aşırı mutlu oluyor insan
Oh bee diye başka bir şey de diyoruz ama neyse
Kalite ve ucuzluktur efenim
Çeyiz alışverisi iyidir oh be
Kalite ve ucuzluk efenim.
Ucuz ürüne gereğinden fazla para vermek.
Çeyiz işi iyi hoşta abartanlar var
Benim de favorim her zaman Profilo Ev Aletleri.
Çeyiz alışverişi saçma bir şey ya smskks
Marka indirimli ürünler secerim
herkesin fikrine evet haklısın diyip kendi isteğini almak
sadece eşinle karar vermek akrabalara sorulursa bu iş bitmezz
Gayet güzel hazirlanmis begendim
Kalite ve fiyat bence gerisi biraz da ekonomik
Herşeyi erkekten beklerler zaten 📿
Çeyiz alış verişi en zor olanı galiba
Sırri zengin olmak bu kadar kolay
Tabiki de Profiloo. İyi ki varsınız
Beyaz eşyaları cok seviyorum evlensem de bir an once evimi en iyi sekilde dosesem keskee
Para tabikii de. Para olmadan olmaz
Vala bilemiyorum cevaplara bakacağım
Çeyiz alışverişi gibi şeylere takılmamak
Oh be dedirten maaş almak
Alanlara hayırlı uğurlu olsun
Evlilik olayları artık eskide kalmış kimse kimseye güvenmiyor
bilmiyorum hiç yapmadım ki.
ben çeyiz düzmüyorum bilemem
Evlenemedigimiz için çeyiz bana göre değil
Arçelikten alışveriş yapmak sanırım
Tüm beyaz eşyalar bence yas
Kaynanasız olması bence. Karı koca olabilir
Televizyon ve oturma odası koltuk takımı
Henüz çeyiz alışverişine hazır değilim
Güccülde cebime gir
Ucuz olmasi tabiki hersey cok bahali
Sadece ihtiyac olanı almak.
Aileler olmadan kocamla çıkıp almak
Cok paranın olması sadece
para para paraa o yoksa çeyiz alamazsın
Oh be profilo varmış dedim
Bizden alışveriş yapılması
Faydalı bilgiler için teşekkürler.
Boş zaman olursa her şeyi alabiliyorsun
Çeyiz alışverişi mi daha erken ya 😀