Alışveriş & Hediyeler “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? (Sayfa 6) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2737 “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
sanirimadimyok Takip Et Xper 4 Yaş: 20 , eic 83% +1 yıl Evlendiğim zaman buraya gelip yazıcam 0 0 Yorumla
spartacus343 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 , eic 69% +1 yıl Karşılıklı beğeni yapılarak yapılan alışveriş 0 0 Yorumla
astroceydaa Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 88% +1 yıl Uygun fiyatlı ve istedigin ürünleri almak 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Toplu almak en mantıklısı 2 yil ek garantili 0 0 Yorumla
Kartonhelva Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl İyi bir adam en güzel çeyizdir 1 1 Yorumla mrfatbee +1 yıl Helal beee.😀👍 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl evliliğe hiç bulaşmayın çeyiz alışverişi yapmamak 0 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bulaşmayıp* Yorumla
sedaayyyxkdld Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Öff çeyiz işi hiç bitmez ki 3 1 Yorumla muratskate +1 yıl Pişt Yorumla
rapunzeelll35 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Sabırlı ve her istediğime evet diyen bir eş 🤣 0 0 Yorumla
Nurseln Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Uygun fiyatlara kaliteli ürün almak 1 1 Yorumla Benzersiz_zevkler +1 yıl @Nurseln biraz zor Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Evlendiğim zaman buraya gelip yazıcam
Tabii ki profili ev aletleri
Türk Malı ürünler almak bence
Ekonomik, kullanışlı, güzel duruşu
Güzel fikirler teşekkürler
Evlenirken kullanmak lazım
Paylaşım için teşekkürler
Karşılıklı beğeni yapılarak yapılan alışveriş
Herseyi fiyatina bakmadan alabilmek
İyi ve yerinde yapılan olması
Uygun fiyatlı olması lazım
Uygun fiyatlı ve istedigin ürünleri almak
Kaliteli ve ucuz olsun bence
Mikserdir bence ben öyle düşünüyorum
Toplu almak en mantıklısı 2 yil ek garantili
Profilo demek teknoloji demek
Para sırrı bu 😀 ne sandin
Az öz ve kalitelisini almak
Güzelmiş kaçırılmaz bence
Teşekkürler paylasim icin
Sizde Profilo ürünlerini kullanın.
İyi bir adam en güzel çeyizdir
Helal beee.😀👍
Az ve öz almak her seyi kararınca
Süper marka herkes almalı
Sağlam guvenilir markalar seçmek
bilmem daha önce çeyiz yapmadım
once birini bulmak lazim gelir
Kaynana gelmesin yeter boş ver
Çeyi bitiyor mu ki al al bitmez
Yani almadım bir şey diyemem
Tabiikide profilo ev aletleri
Güzel bir marka tavsiye ediyorum
Tek seferde alıp kurtulmak en güzeli.
Kesinlikle profilo en iyisi
Az bir bütçeyle kalitelisini bulmak bence
Beyaz esyalar veya canak olabilir
Ohbe diyemiyorum nedense hiççö
evliliğe hiç bulaşmayın çeyiz alışverişi yapmamak
bulaşmayıp*
Paylaşım için teşekkürler
Çok şükür bitirdik o evreyi. Şu an Zor.
Çeyizler güzel ama bazen gereksiz olanları var
Profilo ev aletleri gerçekten güzel
Sorgusuz sualsiz her şeyi satın almak
Ucuz olmasi ve ucuza hrpsini almis olmak
Ucuz olması oh be dedirtir
Guzel bir paylaşım teşekkür ediyorum
Ucuz uygun fiyatlı bulabilmek
Uygun fiyatlı çeyiz alışverişi
Profilo işini her zaman bilir
Damat bulmayı unutmamamk.
Öff çeyiz işi hiç bitmez ki
Pişt
Dayanıklı ve güvenilir olması elbette.
Güzel açıklayıcı olmuş elinize sağlık
Aileleri araya katmamak :)
Kalite ve fiyat önemli bence
Sabırlı ve her istediğime evet diyen bir eş 🤣
Uygun fiyatlara kaliteli ürün almak
@Nurseln biraz zor
Tabiki Para başka ne olabilir ki ;)
Sırrı alışveriş yapmamak ahah
Evlenmekten vazgeçmek olarak değerlendirilebilir