Alışveriş & Hediyeler “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? (Sayfa 4) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2737 “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
Gizli372 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Fazla eşya gerçekten gereksiz oldu bende başta dizdim dolaplara ama zamanla dağınık oluyor 0 0 Yorumla
kaansyy Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl Çeyiz boştur lo valla çeyize önem veren kaldımı bu devirde bilmem 0 0 Yorumla
badenur060 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Her şey zamanla alınır. Eşya. vb. Ama önemli olan yuvayı sagalam tutmak 0 0 Yorumla
Dynisos Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Bi uygulama vardı adını unuttum piyasadaki en ucuz fiyatı buluyordu 0 0 Yorumla
damlaayankıı Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Çeyizimde çoğu şeyi Profilo tercih ettim çevrem memnun inşallah ben de memnun kalırım 0 0 Yorumla
melisssadiyorum Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Para olunca her şey olur her şeyin en güzeli alınır 0 0 Yorumla
mynameisking Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Önceden başlanılması yavaş yavaş herşeyim halledilmesi dir bence 0 0 Yorumla
islamiBilgilenme Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl bizde almak istiyoruz ama işte daha ailesiyle bile tanışmadım 0 0 Yorumla
serengeti34 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Beyaz eşya alınır alınmasınada düğün salonları nasıl kiralanacak asıl soru bu. 0 0 Yorumla
Aabbcc123a Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Bu pahalılıkda çeyiz alırken oh be diye bilenler var mi hala 0 0 Yorumla
DudesHub Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl O zaman gelince bakacağız artık 😂 Güzel bir içerik elinize sağlık 0 0 Yorumla
Quehuru Takip Et Xper 4 Yaş: 49 +1 yıl Karşılıklı anlaşıp önceden konuşup ihtiyaç duyulacak şeyler almak 0 0 Yorumla
ismimineyapsam Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Anneannemler benimkini yapiyordu bir ara, ama ne oldu bilmiyorum... 0 0 Yorumla
Eylls5 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Sevgilinin zengin olması cok rahat alisveris yapilir 0 0 Yorumla
Vanilyanella Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Site uzerinden baktiktan sonra youtube dan izliyorum sonra alisveris keyfi 😄 0 0 Yorumla
Ecedemirq14 Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl İstediğini almak bence hem içinde kalmiyo hemde ucuza aliyosun 0 0 Yorumla
fth198458 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Beyaz eşyaları alınca oh be mi yuh be mi diyeceksiniz bakalım :) 0 0 Yorumla
emreyos Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Aileleri karıştırmadan 2 kişinin abartmadan çıkması 0 0 Yorumla
Erikli0434 Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Gelinin ne istediğine bağlı ve erkeğinde bu konuda rızası ve isteği sorulmalı 0 0 Yorumla
Nazlcan53 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Kimseyi işine karıştırmayın a gerçekten oh be diyorsun 0 0 Yorumla
Murstmuro Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Profilo çok figüzel evde de kullanıyorum beğeniyorum 0 0 Yorumla
Meraklikiz1012 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 83% +1 yıl En iyisi bilenleri araya sokmak 😂 2 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Tabikide profilodan alınan buzdolabı çamaşır makinesi gibi ev ihtiyačlarını aldıktan sonra ohhhhh neeeee diyebiliriz. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Naber beyler hanımlar tarafından düzenlenen tüm kampanyaları bu sayfada bulabilirsin 1 0 Yorumla
diablok Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 50% +1 yıl Temel eşyaları uygun fiyata alırsam Bi oh çekerim 1 0 Yorumla
kkartallggibiii Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 70% +1 yıl Çok sıkıcı işler ya çeyiz düğün falan 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ne kadar erken başlarsan o kadar iyi her şey inanılmaz zamlanıyor çünkü 0 0 Yorumla
Bilinmeyen_hayat Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Güzel paylaşım olmuş teşekkürler cidden og beee 0 0 Yorumla
bakıpcıkıyorum Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Evlilikten vazgeçmek. Yatırım yapmak 0 0 Yorumla
YolArkadaşın Takip Et Xper 6 Yaş: 44 , eic 89% +1 yıl Ohh bee demek isteyen alışveriş yapmaz :) 0 0 Yorumla
Kraliçe_geri_döndü Takip Et Xper 3 Yaş: 37 , eic 89% +1 yıl Profilo kullanıyorum teşekkürler 0 0 Yorumla
Sakura_Kız Takip Et Xper 3 Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
balmelissa Takip Et Xper 4 Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Umarım bir gün işime yarar jkhdskdjfs 0 0 Yorumla
mutlu_fenerbahceli Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 62% +1 yıl On numara bir paylaşım olmuş 0 1 Yorumla Vincenzocorleone +1 yıl @mutlu_fenerbahceli neresi o numara adamlar millete burada bile reklam yapıyor tv intefnet youtube bitmedi bide bura çıktı Yorumla
belinmeyen15644 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Çeyiz almamak şekerim daha ne olsun 0 0 Yorumla
kwpeöwlwöwö Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Bilmem ben muhtemelen ceyiz alısverisi yapmam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Fazla eşya gerçekten gereksiz oldu bende başta dizdim dolaplara ama zamanla dağınık oluyor
Çeyiz boştur lo valla çeyize önem veren kaldımı bu devirde bilmem
Her şey zamanla alınır. Eşya. vb. Ama önemli olan yuvayı sagalam tutmak
Bi uygulama vardı adını unuttum piyasadaki en ucuz fiyatı buluyordu
Çeyizimde çoğu şeyi Profilo tercih ettim çevrem memnun inşallah ben de memnun kalırım
Para olunca her şey olur her şeyin en güzeli alınır
Önceden başlanılması yavaş yavaş herşeyim halledilmesi dir bence
Çeyiz defteri işleri inanılmaz kolaylaştırıyor
Çeyiz kampanyaları daha kolay alışveriş için
bizde almak istiyoruz ama işte daha ailesiyle bile tanışmadım
Beyaz eşya alınır alınmasınada düğün salonları nasıl kiralanacak asıl soru bu.
Bu pahalılıkda çeyiz alırken oh be diye bilenler var mi hala
Ucuz olması kaliteli olması tasrusflu olması
O zaman gelince bakacağız artık 😂 Güzel bir içerik elinize sağlık
Karşılıklı anlaşıp önceden konuşup ihtiyaç duyulacak şeyler almak
Anneannemler benimkini yapiyordu bir ara, ama ne oldu bilmiyorum...
Sevgilinin zengin olması cok rahat alisveris yapilir
Site uzerinden baktiktan sonra youtube dan izliyorum sonra alisveris keyfi 😄
İstediğini almak bence hem içinde kalmiyo hemde ucuza aliyosun
Beyaz eşyaları alınca oh be mi yuh be mi diyeceksiniz bakalım :)
Aileleri karıştırmadan 2 kişinin abartmadan çıkması
Gelinin ne istediğine bağlı ve erkeğinde bu konuda rızası ve isteği sorulmalı
Kimseyi işine karıştırmayın a gerçekten oh be diyorsun
Profilo çok figüzel evde de kullanıyorum beğeniyorum
En iyisi bilenleri araya sokmak 😂
Çeyiz alışverişinin de mi sırrı varmış neler mesela 😅🤔
Tabikide profilodan alınan buzdolabı çamaşır makinesi gibi ev ihtiyačlarını aldıktan sonra ohhhhh neeeee diyebiliriz.
İndirim olduğu sürece oh be denir
Naber beyler hanımlar tarafından düzenlenen tüm kampanyaları bu sayfada bulabilirsin
Kalıtelı ve ucuz olmalı 😂
çok az ve çok fazla alışveriş yapmamak, orta şekerli
Temel eşyaları uygun fiyata alırsam Bi oh çekerim
Teşekkürler güzel bir paylaşım olmuş
Benim çeyiz sadecee kitaplar gerisi boş
Çeyizi bitire bilen var mı ki ?
Çok sıkıcı işler ya çeyiz düğün falan
Güzel bir marka Profilo aslında
Ne kadar erken başlarsan o kadar iyi her şey inanılmaz zamlanıyor çünkü
Profilo rahatlığı kesinlikle
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler cidden og beee
Uygun fıyatlı kalıtelı ürün tabıkı
Hepsini erkek tarafına kakalamak
Evlilikten vazgeçmek. Yatırım yapmak
Ohh bee demek isteyen alışveriş yapmaz :)
Profilo kullanıyorum teşekkürler
Paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık
Rüyam da bile oh be diyorum
Uygun fiyat olabilir mi acep 😅
Umarım bir gün işime yarar jkhdskdjfs
Katılıyorum süper bir soru gerçektenn
Mutluluk Mutlu Olunca Çeyizin İyisi Kötüsü Belli Değildir
On numara bir paylaşım olmuş
@mutlu_fenerbahceli neresi o numara adamlar millete burada bile reklam yapıyor tv intefnet youtube bitmedi bide bura çıktı
Çeyiz almamak şekerim daha ne olsun
Tek karar vermek tabi ki mümkünse de tek alışverişe gitmek
Bilmem ben muhtemelen ceyiz alısverisi yapmam
Çok güzel ve bilgilendirici bir paylaşım olmuş
Gereksiz masraf olmasın yeter.
para tabiki baska ne olacak
Borçsuz kredisiz alabilmek tabii
Toplu almak en mantıklı
Nsnskakal