Alışveriş & Hediyeler “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? (Sayfa 3) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2737 “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Harika hemen çeyiz seti alcam bu marka yanında koca hediye veriyorsanız 0 0 Yorumla
Cannulusoy Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Profilo'nun bu kampanyası Müthiş🥰 İhtiyacı olanlar bu fırsatı kaçırmamalı bence.. Verilen bilgiler ve detaylar çok yerinde ve açıklayıcı👍🏻👍🏻 0 0 Yorumla
casurefendi Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Tüm beyaz eşyalar ve tv aldım hazır ama aday yok 😒 1 0 Yorumla
Nemesis051 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl ucuzluk olmazsa olmaz bir ton para harcamak yerine aynı şeylerin ucuzunu almak daha mantıklı geliyor bana 0 0 Yorumla
Yalnız_MeLis Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl buzdolabımız Profilo ve ben çok memnunum elinize sağlık harika bir paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
demirci6050 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Çok gerksiz eşya alanlar var hiç kulanmiyaclari eşyaları alan çok çift var millet bir şey demesin diye 0 0 Yorumla
açlıkbasabelaya Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Uzun süre kullanacağın şeylere biraz para vermek zorundayiz bence :( diğerleri için indirim takip etmek 0 0 Yorumla
Old_Man_in_the_town Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Aman sakın diyim çok fazla akraba lafı dinlemeyin :) Hele bi çeyiz seti satanlara yolunuz düşmesin. Lazım olmayan ne varsa aldırtırlar size :) 0 0 Yorumla
pınarylmaz Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl "oh be" dedirten ceyiz alisverisinin sırrı kesinlikle aldigin urunu icine sinerek almak 0 0 Yorumla
Haseki_Turhan Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl zaten Profilo buzdolabını kullanıyoruz ve çok memnunum bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim 0 0 Yorumla
Otuzbileolmadann Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl "Oh be" dedirten çeyiz alışverişinin sırrı, ihtiyaçlarınıza odaklanmak ve gereksiz harcamalardan kaçınmaktır 0 0 Yorumla
candandeen Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Sadece ihtiyaçları almak. Gereksiz her harcamadan kaçınmak. Fonksiyonel aldım her şeyimi. Evim ferah oldu 0 0 Yorumla
Svrmsnnnn Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Bi çatalı bile olmayan Bn 😜 ohh be dedirten şey bnce çeyiz alış verişinin bitmiş olmasıdır tabi bu mümkün değil 😜 0 0 Yorumla
Gulnur58 Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Oh Be iyi ki profilo varmış annemde kullanıyor bu marka sorunsuz dünya çapındaki kullanışlı ve çok dayanıklı 100/100 öneririm 0 0 Yorumla
Özgürçeeeetıuturur Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Çeyiz alışverişi iyi planlanarak yapılmalı. Fiyatlar araştırılmalı ve aileden yardım alınmalıdır. 0 0 Yorumla
xcvdzxdc Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl "Oh be" dedirten çeyiz alışverişinin sırrı, aradığım tüm kriterleri karşılayan mükemmel ürünü bulduğum an olabilir. 0 0 Yorumla
Karaveli_01 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Uygun fiyatlı belli başlı ürünler derim mesela kahve makinesi çok gerekli değil ama ocak fırın tencere gerekli derim 0 0 Yorumla
viviianaa Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Teşekkürler güzel paylaşım.. doğru ve kaliteli markaları seçmek önemlidir. tabi ki de bütçeye göre seçilmeli eşyalar... 0 0 Yorumla
Ecemmm_12 Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Oh be dedirten ceyiz alisverisinin sirri kararli olmaktir gerekli seyleri almaktir gereksiz tartismalari yaratmamaktir 0 0 Yorumla
teaz1 Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Çeyizini en önemli noktası istek. Karşıdakiyi tanıman lazım. Ne isteyeceğini tahmin etmen lazim. Sonrasi psikolojik 0 0 Yorumla
FidanKor82 Takip Et Xper 1 Yaş: 43 +1 yıl kesinlikle iyi indirimleri yakalamak..bu devirde kolay değil :))) 1 1 Yorumla Benzersiz_zevkler +1 yıl Bu devirde artık nefes almak bile zor hele de ülkemizde Yorumla
kızkoşkoşlar Takip Et Xper 4 Yaş: 20 +1 yıl Çeyiz almayın kafanız rahat olsun hatta şey şey evlenmeyin 1 0 Yorumla
asdfghjkşizxcvbnmöç Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bence oh be dedirten çeyiz alışverişi, alışverişi yapmış olabilmek 😂 0 0 Yorumla
Cemre00000 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl En uygun ve en gerekli şeylere öncelik verilmeli. 0 0 Yorumla
MelihAgaoglu Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Sır tamamen ailelerin bir olaya karışmaması 😁 0 0 Yorumla
xmsbksnxk Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl profilo urunum vardi evlendigimde aldim neredeyse 6 yildir hic bi sirun cikmadi 0 0 Yorumla
erenalisenn Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Maddi olarak güçlü olmak ve içine sinilen şeyleri almak 0 0 Yorumla
cahan7775 Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Fiyatına göre bayağı kaliteli şeyler almak bence tam bir oh dedirtir 0 0 Yorumla
Mellliikke Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Buzdolabını profilo tercih etmiş ailem bende öyle tercih etim 0 0 Yorumla
Brkk77 Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Ucuz ve kaliteli olması profilo da tam bunu yapıyor 0 0 Yorumla
ladypinq Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Oh be Profilo varmış dedirten profilolarım yok ne yazık ki 0 0 Yorumla
bıbulsam Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl indirimleri takip etmek, tetikte beklemek. Mesela en yakın anneler günü indirimi gibi 0 0 Yorumla
healthlife Takip Et Xper 1 Yaş: 38 +1 yıl Profilo yıllardır kullandığım bir marka dayanıklı kaliteli 0 0 Yorumla
EsraY15 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl ilk önce doğru bir eş sonrasında hepsini aynı yerden makül fiyata almak 0 0 Yorumla
cnylmzxx Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Bitmesii bence en sonunda biten alışveriş en tatlısıdır 0 0 Yorumla
İstanbullumerveee Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl oncelik ihtiyaçlar tabii plansız gidilmemesi lazım 0 0 Yorumla
110323 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Kendi cebinden cıkmıyosa para oh be dersin sadece özçandiwmdiwöw 0 0 Yorumla
MehmetMnsrg Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Maddi gelir varsa iki tarafta ta iş sahibiyse sıkıntı yok bence 0 0 Yorumla
sarıkırmızıaslan1 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Beyaz eşyalar, veya mutfak eşyaları ufak tefekte olsa sağlam para tutar 0 0 Yorumla
koskimkok21 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl daha benim çeyiz alışverişi yapmama çok var :D 0 0 Yorumla
Mavimürekkeplokumu Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Gereksiz bir şey almamak , ihtiyaç halinde olanı olmak. İndirimleri takip etmek vs 0 0 Yorumla
akar0311 Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Para vermeden alınan çeyiz alışverişi ancak "oh be" dedirtir. Mi 0 0 Yorumla
PeakyThomas Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Evlilik zaten zor, bir de bu tür masraflar herkesi düşündürüyor. 0 0 Yorumla
Masmavidenizci Takip Et Xper 1 Yaş: 65 +1 yıl Bol paranın olması, ihtiyacın belirlenmesi, eşlerin karşılıklı anlayışı 0 0 Yorumla
queenbee69 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl kesinlikle beyaz eşyalardır çünkü günümüzde hem pahalı hemde göz çarpıcı 0 0 Yorumla
canceliloglu24 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Sonuna kadar her şeyi eksiksiz şekilde almak paraya kıymak kızlar daha iyi bilir elbette 0 0 Yorumla
enestürk11 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Paranın bol olması paran varsa istediğin kadar ohh diyebilirsin 0 0 Yorumla
bosverbedostum Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Hem karşı tarafın hem de kişinin istedikleri ve aynı zamanda evin ihtiyacının karşılanmış olması 0 0 Yorumla
yukseel3939 Takip Et Xper 1 Yaş: 36 +1 yıl Yalan sız düzgün bir insan olsun da geri boş borç harç hepsi alınır ödenir yeter insan olsun 0 0 Yorumla
Hakandgn Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Bence evin icindeki eslyale yani oturma grubu falan 0 0 Yorumla
Galaksiderler Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl doğru kişiyi bulmak devamı halledilir bir şekilde 0 0 Yorumla
muhammetwsd Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl herşeyi tam tamına alırsan bayanlar bir oh çeker 😂 0 0 Yorumla
giiiizzzzlliiii Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Ucuz ve kavgasız alışveriş derim sırrı da medeni ve anlayışlı insan bulmak 0 0 Yorumla
Gizemliiess12 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Toplu almak en sağlıklısı tek tek çok masraflı oluyo 0 0 Yorumla
Nipella Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Profilonun dayanıklı olduğunu düşünüyorum. Aynı zamanda fırınını kullanıyorum. Teşekkürler 0 0 Yorumla
powerfulmind Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl İki tarafta birbirinin halinden anladıktan sonra bi problem çıkacağını sanmıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Hiç bir fikrim yok
Paylaşim için teşekkür
Harika hemen çeyiz seti alcam bu marka yanında koca hediye veriyorsanız
Profilo'nun bu kampanyası Müthiş🥰 İhtiyacı olanlar bu fırsatı kaçırmamalı bence.. Verilen bilgiler ve detaylar çok yerinde ve açıklayıcı👍🏻👍🏻
Tüm beyaz eşyalar ve tv aldım hazır ama aday yok 😒
Alınması gerekenleri almak. Onun dışındakiler israf
ucuzluk olmazsa olmaz bir ton para harcamak yerine aynı şeylerin ucuzunu almak daha mantıklı geliyor bana
buzdolabımız Profilo ve ben çok memnunum elinize sağlık harika bir paylaşım olmuş
Çok gerksiz eşya alanlar var hiç kulanmiyaclari eşyaları alan çok çift var millet bir şey demesin diye
Uzun süre kullanacağın şeylere biraz para vermek zorundayiz bence :( diğerleri için indirim takip etmek
Aman sakın diyim çok fazla akraba lafı dinlemeyin :) Hele bi çeyiz seti satanlara yolunuz düşmesin. Lazım olmayan ne varsa aldırtırlar size :)
"oh be" dedirten ceyiz alisverisinin sırrı kesinlikle aldigin urunu icine sinerek almak
zaten Profilo buzdolabını kullanıyoruz ve çok memnunum bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim
"Oh be" dedirten çeyiz alışverişinin sırrı, ihtiyaçlarınıza odaklanmak ve gereksiz harcamalardan kaçınmaktır
Sadece ihtiyaçları almak. Gereksiz her harcamadan kaçınmak. Fonksiyonel aldım her şeyimi. Evim ferah oldu
Bi çatalı bile olmayan Bn 😜 ohh be dedirten şey bnce çeyiz alış verişinin bitmiş olmasıdır tabi bu mümkün değil 😜
Oh Be iyi ki profilo varmış annemde kullanıyor bu marka sorunsuz dünya çapındaki kullanışlı ve çok dayanıklı 100/100 öneririm
Çeyiz alışverişi iyi planlanarak yapılmalı. Fiyatlar araştırılmalı ve aileden yardım alınmalıdır.
"Oh be" dedirten çeyiz alışverişinin sırrı, aradığım tüm kriterleri karşılayan mükemmel ürünü bulduğum an olabilir.
Uygun fiyatlı belli başlı ürünler derim mesela kahve makinesi çok gerekli değil ama ocak fırın tencere gerekli derim
Teşekkürler güzel paylaşım.. doğru ve kaliteli markaları seçmek önemlidir. tabi ki de bütçeye göre seçilmeli eşyalar...
Oh be dedirten ceyiz alisverisinin sirri kararli olmaktir gerekli seyleri almaktir gereksiz tartismalari yaratmamaktir
Çeyizini en önemli noktası istek. Karşıdakiyi tanıman lazım. Ne isteyeceğini tahmin etmen lazim. Sonrasi psikolojik
kesinlikle iyi indirimleri yakalamak..
bu devirde kolay değil :)))
Bu devirde artık nefes almak bile zor hele de ülkemizde
Çeyiz almayın kafanız rahat olsun hatta şey şey evlenmeyin
Bence oh be dedirten çeyiz alışverişi, alışverişi yapmış olabilmek 😂
En uygun ve en gerekli şeylere öncelik verilmeli.
Sır tamamen ailelerin bir olaya karışmaması 😁
profilo urunum vardi evlendigimde aldim neredeyse 6 yildir hic bi sirun cikmadi
Maddi olarak güçlü olmak ve içine sinilen şeyleri almak
Fiyatına göre bayağı kaliteli şeyler almak bence tam bir oh dedirtir
Buzdolabını profilo tercih etmiş ailem bende öyle tercih etim
Ucuz ve kaliteli olması profilo da tam bunu yapıyor
Oh be Profilo varmış dedirten profilolarım yok ne yazık ki
indirimleri takip etmek, tetikte beklemek. Mesela en yakın anneler günü indirimi gibi
Profilo yıllardır kullandığım bir marka dayanıklı kaliteli
ilk önce doğru bir eş sonrasında hepsini aynı yerden makül fiyata almak
Bitmesii bence en sonunda biten alışveriş en tatlısıdır
oncelik ihtiyaçlar tabii plansız gidilmemesi lazım
Kendi cebinden cıkmıyosa para oh be dersin sadece özçandiwmdiwöw
Maddi gelir varsa iki tarafta ta iş sahibiyse sıkıntı yok bence
Beyaz eşyalar, veya mutfak eşyaları ufak tefekte olsa sağlam para tutar
daha benim çeyiz alışverişi yapmama çok var :D
Gereksiz bir şey almamak , ihtiyaç halinde olanı olmak. İndirimleri takip etmek vs
Para vermeden alınan çeyiz alışverişi ancak "oh be" dedirtir. Mi
Lükse kaçmadan ihtiyaca göre alışveriş yapmak
Evlilik zaten zor, bir de bu tür masraflar herkesi düşündürüyor.
Bol paranın olması, ihtiyacın belirlenmesi, eşlerin karşılıklı anlayışı
kesinlikle beyaz eşyalardır çünkü günümüzde hem pahalı hemde göz çarpıcı
Sonuna kadar her şeyi eksiksiz şekilde almak paraya kıymak kızlar daha iyi bilir elbette
Sorunuzu beğendim yorumlardan faydalanacağım
Paranın bol olması paran varsa istediğin kadar ohh diyebilirsin
Hem karşı tarafın hem de kişinin istedikleri ve aynı zamanda evin ihtiyacının karşılanmış olması
Yalan sız düzgün bir insan olsun da geri boş borç harç hepsi alınır ödenir yeter insan olsun
Bence evin icindeki eslyale yani oturma grubu falan
doğru kişiyi bulmak devamı halledilir bir şekilde
herşeyi tam tamına alırsan bayanlar bir oh çeker 😂
Ucuz ve kavgasız alışveriş derim sırrı da medeni ve anlayışlı insan bulmak
Toplu almak en sağlıklısı tek tek çok masraflı oluyo
Profilonun dayanıklı olduğunu düşünüyorum. Aynı zamanda fırınını kullanıyorum. Teşekkürler
İki tarafta birbirinin halinden anladıktan sonra bi problem çıkacağını sanmıyorum