Xxl buzdolapları yeni evlenen çiftler için abartılı bir tercih mi olur? Çok mu büyük?

Xxl buzdolapları yeni evlenen çiftler için abartılı bir tercih mi olur? Çok mu büyük?

Hayır kesinlikle büyük olmaz. Biz 6 aylık evliyiz xl tercih ettik şu an neden daha büyüğünü almadık diyoruz. Evet her gün daha yenisi çıkıyor ama buzdolabı sürekli değişen bir eşya değil. Çocuk olunca, misafir geldikçe buzdolabına giren çıkan şeylerin haddi hesabı olmuyor. Ayrıca alışverişinizi haftalık değil aylık olarak yaparsanız da buzdolabını küçük alınca sığdırmakta sorun yaşarsınız.
Evet sürekli değişmiyor da 70 binden aşağı da yok bu ebatta sanki
Bize de başta satın alırken xl bile çok pahalı gelmişti. Fiyatı yüzünden standart boyuta yöneliyorduk sürekli. Ama kullanışsız olunca fiyatı önemsiz kalıyor. Bu kez küçük buzdolabına aşırı yükleme yapılınca arızalar başlıyor. Fiyatlar çok yüksek ama buradan sonra düşmez. İyi bir araştırma yaparak içinize en sineni bulursunuz umarım :)
Buradan sonea düşmez hatta ben çıkar diye bekliyorum hiçbir şeyin fiyatının düştüğünü görmüyorum artık
Cevap
11Cevap
Abartılı bir seçim olmaz bence.. yani seven alabilir
Evet canım
hayır olmaz buz dolabının ömrü ortalama 10 yıl bu süre düşünüldüğünde ileride değiştrimek daha maliyetli olacak
Evet ama nasılsa değişecek o zaman fiyatları iki katı
Evet o da olabilir
buzdolabı 10 yıl kullanılmak üzere alınmalıdır. buna göre hacmi seçilir.
Evet 10 yılı da geçer.
:) evet. tercih. bir şey diyemeyeceğim. bu konuda müsaitse sadece siemens alın.
Yani eğer ki evlerinin mutfağı uygunsa tabii ki sıkıntı yok
Mutfaklar büyük oluyor şimdi
Aynen öyle
artısı olur eksisi olmaz iş görür bence hayırlı uğurlu olsun
Umuyorum
Biraz büyük gibi, kalabalık aileye daha çok uygun olur.
Çocuklu aileye daha uygun
Evet ben de aynı şeyi düşündüm
Gereksiz içi boş kalacak temizliği zor😅
Evi ve bütçesi uygunsa alınabilir.
Bütçe kilit nokta
bütçe olsa da evde yer yoksa da alınamıyor. :)
Bütçe güzel olursa ona göre geniş yüksek tavanlı bir eve geçerim şahsen, ahh ahh 😬🤣
Çok mantıklı :D
bence abartılı değil. uzun vadede iş görür
Elbette
Hiçte abartılı olmaz bence daha iyi olur
Daha iyi olur diyorsun
Evet daha iyi çünkü derin dondurucu almazsınız
Bunların dondurucu kısmı baya büyük
Evet öyle
Hangi marka düşünüyorsunuz
Siemens profil
İkşside güzel ben Lg almıştım çok memnunum
Miele var bir de fiyatına bakma ama
O en pahalı olan okadar deymez bence gene siz bilirsiniz
Evet bi kaç çocuk olduktan sonra alınabilir
Yeni olan çoğu eşyalar zaten abartılı.
Yok ileriye yatırım
Değiştirirsin
Bir kere alınıyor mantıklı fiyatlar ortada
bir kere alınıyor
bence alınmalı
olmaz bence
israftır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?