Beyaz eşya dışında önerileriniz var mı? Bişey olduğundan değil. 🙃 Aklımda bir fikir oluşsun.👍🏻💫

Beyaz eşya dışında önerileriniz var mı? Bişey olduğundan değil. 🙃 Aklımda bir fikir oluşsun.👍🏻💫

Beyaz eşya, küçük ev aletleri her sene daha iyisi çıkıyor o yüzden almayı saçma buluyorum hoşuma giden ufak tefek diyebilirim bardaklar, tabaklar, çatal kaşık bıçak vs bunlara odaklıyım çeyiz niyetiyle de almıyorum inşallah atanırım evimde kullanırım.
Eğer ailen alırsa evlendiğin zaman zaman şimdilik pek alma derim eğer ailen almıyorsa hani işte kendini alsın kendi çalışsın kendi parasıyla kendi alsın böyle almaya niyetleri falan yoksa ufaktan almalısın birer tane ben de çeyiz hazırlıyorum aslında ama çeyiz olarak görmüyorum çünkü hani benim ailem almaz böyle bir şeyler asla kesinlikle işte kendin çalışıyorsun kendi alsaydın böyle dış görünüş kafalar olduğu için ben ufaktan başladım fakat her gördüğümü de böyle koşup da almıyorum hoşuma giden varsa birer tane alıyorum her gün modelleri değişiyor her yıl daha güzelleri daha iyileri çıkıyor o zaman da onlardan alırım hani şu anda birer tane alsam yeterli benim için diye düşünüyorum mutfak eşyasından elektronik eşyaları en sonuna bırakmalısın çünkü her yıl ya da her gün filan işte yeni elektronik şeyler çıktığı için en sona bırakmalısın onu Bir de toplu alınanı çeyiz paketleri bana biraz daha pahalıya geliyor gibi hissettim bir araştırırsın ayrı ayrı alsan ne kadar fiyat tutacak toplu alsan ne kadar fiyat tutacak yani ben ayrı ayrı alıyorum çünkü toplu çeyiz paketinin içinde mesela yemek takımını beğendiysem kahvaltı takımını beğenmiyorum o yüzden ben kafama göre ağlıyorum ayrı ayrı şu anda bir elektronik eşyalarım kaldı inşallah onlar da tamamlayacağım sonra yatak odasına geçiş yapacağım
teşekkür ederim
Sen kimseyi dinleme askim. Sakın modaya göre alma. Alacağın şeyleri klâsik almaya bak. Nevresim takımı. Battaniye al. Yastık al. Tencere tava takımı al. Sakın karaca alma. Sonra çelik setleri al. Kepçe takımı al m silikon kepçe takımı al. Hurc al. Ev terliği al. Biriktir kaliteli al ilerd egelen giden olduğunda çok işe yarıyor. Banyo seti al. Yani kirli sepeti çamaşır sepeti gibi. Fırça vs bu kadar. Gereksiz görmüşler ama çeyiz kötü bişey değil evinin eksiği ama herşeyi tek başına yüklenme sevgilin varsa ona aldirt
Çeyiz denen gelenekten nefret ediyorum. İki yetişkin insan birlikte ortak hesap açıp para biriktirsin sonrada ger şeyi kendileri alsın bu kadar basit. Yok çeyiz serme yok bilmem ne hepsi vasat gelenekler. Genelde kadını erkeğe bağımlı görmekten haz alan, kadının düşüncesi dışında evlenmek için babasından onay çıkartmaya çalışan vasat ötesi beklentiler hepsi bux
Cevap
8Cevap
Bence beyaz eşyalar olabilir.. kahve makinası gibi şeyler de olabilir.. ya da fincan seti sdfsdf
Fincanları ozel olarak ben severim zevkime güveniyorum
bence de
Kesinlikle tost makinası ve yedekleri çok çabuk bozuluyor çünkü 😃🍀🗝️
Alma boş ver kimse için değmez o kadar masraf ettiğine
Onuda alma kiz boş ver kadir kıymet bilmeyene o bile çok zikkim içsinler
O degil olmayan insanlara yukseldim ben iyi değilim
😁😁😁
Eğer kendi kendime bir şeyler almak istiyorum diyorsan küçük ev eşyaları alabilirsin zamanla yavaş yavaş bir bir alabilirsin. Bir şeyden başlarsan devamı gelecektir 🌺
Biri olunca almak daha mantıklı yoksa modası geçiyor. Yemek tencere bardak vs takımı yani mutfak gereçleri falan. Nevresim uyku bornoz takımı yeterli bence geri kalanını birlikte seçip pay edersiniz.
Şu an bence beyaz eşya daha mantıklı olur herhalde...
Çeyiz eskide kalmadı mı ya kanka çeyiz ixin artık beyaz eşya alıyorlar 😀
Çeyiz saçmalık. Hiç bir zaman kullanılmayacak eşyalara bir sürü emek ve para gidiyor
Yakın zamanda evlilik planı yoksa bir şey almanı tavsiye etmem
Çeyiz için kaliteli ve az eşya gerekir
Kızlar bileziklerini de çeyizlerine eklesin artık bence. 😅
Siz daha iyisini bilirsiniz
Bir şey alma
Gerek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?