XXL buzdolaplarının en çok hangi özelliğini beğeniyorsunuz? Bence kesinlikle çok kullanışlı oluyorlar. İstediğim her şeyi sığdırabiliyorum.

XXL buzdolaplarının en çok hangi özelliğini beğeniyorsunuz? Bence kesinlikle çok kullanışlı oluyorlar. İstediğim her şeyi sığdırabiliyorum.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Kullanışlı olması.
Genişliği yönünden iyi ama tek kapılı olanlar tercihim. Dolap düzenleyicilerim yan yana sığıyor ve bu da dolabın içini sürekli düzenli tutmasını sağlıyor. Sıkış tepiş olmuyor.
Yazın sıcağında, kapağını açınca yüzüne vuran serin esinti.. En güzel kadından bile fazla mutlu ediyor beni :D
Aşırı sıcaklarda birkaç dakika ikamet etmeyi seviyorum..
Lezziz çileklerimi orada muhafaza ediyorum
Hiç bozulmuyorlar
Hatta daha da lwzzetli oluyolar
Xxl bile yetmiyor artık hocam.
Neden hocam
Geniş ve büyük olması ürünleri taze tutma özelliği
Büyüklüğü ve bölmelerinin fazla. olmasi
Koca karpuz hiç yer tutmuyor
Kullanmadim
Geniş olması
Büyük olması bence
Genis olmasi
Suyu ve diğer içecekleri soğutmasını :)
Çok yer kaplar hiçbir özelliğini sevmem
Geniş olmasınj
İçine 4, kasa bira alabiliyor
Kendi evin olacak