Düğünüme 1 hafta kaldı, erkek tarafı her şeyi uyguna almak istiyor. Bu normal mi?

Dugunume 1 hafta kaldi ve benim nisanlimin tarafi hic bir zaman gelin gormeye dahi geldiginde elinde birsey getirmediler davetiye basdirmak istedim cok pahali oldugunu soylediler gelinlik almak istedim daha uyguna bakmak istediler her seyde bende daha uyguna bakmak isteyen erkek tarafi tek bir damatligi 35 bin aldirmak istiyorlar sizce bu normal mi?

Düğünüme 1 hafta kaldı, erkek tarafı her şeyi uyguna almak istiyor. Bu normal mi?
Cevapla