Ben bütün küçük ev aletlerini aldım tek beyaz eşyalar kaldı. Onları şu an alacak bütçem kalmadı. Erkek tarafı konusunu açmadı ama onlardan istemeli miyim?

Ben bütün küçük ev aletlerini aldım tek beyaz eşyalar kaldı. Onları şu an alacak bütçem kalmadı. Erkek tarafı konusunu açmadı ama onlardan istemeli miyim?

Kız tarafı erkek tarafı diye bir şey kalmadı. Artık karı koca herkes çalışıp aile ekonomisine katkı sağlıyor. Çocuklar yeni evliler acil olan ihtiyaçlarını beğeniyor, aileler de aralarında güçleri nispetinde anlaşıp ödemeyi paylaşıyor. Kalan ihtiyaçlarını da yeni evliler zaman içerisinde bütçelerine göre yavaş yavaş alıp taksit taksit ödüyorlar. Başka yolu yok. Her şey ateş pahası. 😎
Geleneksel olarak, bazı toplumlarda çeyiz alışverişi için ödemeyi erkek tarafı yapabilir. Bu, evlilik hazırlıklarında erkeğin ailesinin, gelinin ailesine çeyiz için maddi destek sağlaması anlamına gelir. Ancak günümüzde, toplumların ve kültürlerin değişmesiyle birlikte, çeyiz alışverişinde ödeme sorumluluğu çiftler arasında eşit şekilde paylaşılabilir veya her iki taraf da kendi maliyetlerini karşılayabilir.
Bulaşık makinası ve küçük elektronik ev aletlerini bizde kız tarafı alır.
Buzdolabı, çamaşır makinası, ocak ve televizyonu ise bizde erkek tarafı alır.
Cevap
5Cevap
Beyaz eşya çeyiz sayılmıyor erkek tarafının alması gerekiyor ama durumları çokta iyi değilse ortak alınabilir
Maddi durumları iyiyse erkek tarafı almalı, iki tarafta maddi olarak iyi değilse ortak alabilirsiniz.
Hayır ortak yapılmalı bu pahalılıkta tek tarafa yüklemek olmaz
Bunun kızı erkeği yok ya.
Ortak karar verilip alınmalı.
tabiki iste elini tasin altina koysun herseyei sen yaparsan kiymetinde olmaz
Sen üstüne düşeni yapmışsın zaten gerisini kocan olacak adam halletsin
Bizde beyaz eşyalaro nişan takılarıyla almıstık, yatak odasını da biz aldık. Çeyizi de biz yapmıstık, erkek tarafı mobilyaları almıstı sadece
Beyaz eşya çeyiz değil ki erkek tarafı alır bizde
Erkek alır genelde
Yüzde 64 erkek yüzde 36 kız he he
Kontrata ne yazıyor 😂
Hepsini kendim aldım
Maddi duruma göre değişir
Ortak olmalı bence
Evet erkek ödemeli
Evet
ortak olmalı bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?