Yeni evlenecek çiftler ev ya da çeyiz alışverişine birlikte çıkıyor ya sizce masrafları erkek mi karşılamalı kadın mı?


İki tarafta karşılamalı. Sonuçta beraber oturacaklar. Her yerde aynı mı bilmiyorum ama ev eşyalarında kimin neyi alacağı belli oluyor genelde 😂 kadında erkekte almalı. Bir tarafa yüklemek saçma. Ama iki tarafında maddi gücü el vermiyordur kredi çekilir, düğünden sonra yavaş yavaş ödenir.
Alt tarafı eşya ya çok şey yapmaya gerek yok 😂😂
Cevap
29Cevap
Ortak olmalı
Bir parazit olarak yaşayanlar tüm masrafı karşı tarafa yıkacaktır. Eğer bir çift var ise ortada ortak alınmalı bunlar ortak gider.
Ortak bütçeden alınmalı. Evlilikte senin benim param yoktur. İki taraf çalışır, ortak bir bütçe belirlenir, oradan da harcanır.
Genelde erkek alsın diye bekleniyor ama ya ortak olmalı ya da kadın aldıklarını erkek aldıklarını ödemeli
Bu konuda biraz cinsiyetci ve ataerkil bi dusunceye sahip olabilirim ama bence erkek ya ne yalan soyliim
Çiftler evli ise bence tartışma konusu olmaması gereken bir husus. Bekar çiftler için yorum yapamayacağım.
Bu soru mesela beni hiç alakadar etmiyo.
Kocam ödicek tabii ki ben neyle ödicem öpücükle mi
Hayat Müşterek. Sen ben olmamalı. Kimde varsa o versin.
Ben kendi üzerime düşen çeyizleri beyaz eşya küçük ev aleti yemek takımı günlük misafirlik mutfağa ne gerekirse ayrı olarak yatak yorgan havlu gibi eşyalar da aldım gerisi onlarda
sadece erkek niye karşılasın ki 🙄 kadının aldığı şeyler farklı erkeğinkiler farklı
Hayat müşterektir, kazancına göre kızlarda alabilir erkeklerde
Buna çiftler kendi karar versin. Yorum yapılacak bir konu değil.
Erkek tarafı mobilya beyaz eşya alır, kız tarafı mutfak, banyo ve yatak odasının içini düzer. Bizde böyle
Alman usulünü çok severim her konuda o yüzden ortak olmalı 👍🏻
Bişeyi de karşılayın süs köpeği misiniz? Erkek erkek erkek
Barışta ve savaşta berabersek paranın kimden çıkacak önemi yok
Sıra sıra ya da ortak
Böyle şeyler bence ortak bütçe ile alınmalı
Para ortak değil mi abicim. Ne erkeği ne kadını...
Ortak bizim hesabımız. Sen ben yok biz var
kimin maddi olanagi olmasina bagli
Kendileri karar vermeli ya da ortak ödenmeli
parasi varsa kadin karsilasin amng
Kimde para varsa o karşılar
Maddiyat erkegin isidir
Erkek karşılamalı dır
Bence yarı yarıya
Ortak
Hep ben öderdim.
Ortak karşılanmalı
birlikte hallederler
Çalışan karşılar
bence bu giderler ortak karşılanmalı
Hangisinin maddi durumu müsaitse
Erkek karşılamalı
Kimin parası varsa onun bence
Iki taraf. Cok sorun edilmemeli
Erkek öder hep
Erkek tabi ki
Duruma göre
1 gün erkek 1 gün kadın
Ortak
Ortak ödenmeli tabiki
Erkek dgfhf
Hayat müşterek.
%50 %50
Erkek tabiki
İkiside
İki taraf
Erkek
Ne fark eder ki?
Ortak olmalı bence
Bence iki tarafta
ortak ödenilmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?