Maddi durumunuz uygun olsa böyle bir çeyiz yardımında bulunur muydunuz?

Maddi durumunuz uygun olsa böyle bir çeyiz yardımında bulunur muydunuz?

Maddi durumum müsait olsa evet ederdim. ama akrabalarıma değil daha çok arkadaşlarıma yapardım bunu çünkü akrabalarımı sevmiyorum ve aramızda yok zaten akrabalarım ile.
Doğru diyorsun dostlara hediye etmek daha mantıklı aslında
Hem de nasıl 😌
Çok severim öyle güzel hediyeleri. Bariz bi düşmanlık olmasın yeter ki. Hafiften limoni olsak bile destek olmak bana mutluluk verir.
Bana da öyle manevi olarak çok mutlu olurum çünkü
Cevap
5Cevap
Kuzenime bulaşık makinası almıştım ama sevdiğim için. Diğer akrabalara toka vermem
Kahkaha atıyorum şu yorumlarına 🤣🤣
Öyle ama akraba değil akbaba diyorum onlara 😂
Tabiki seve seve birini mutlu etmek kadar katmerli bir eylem yok bu dünyaya
Ne güzel bir tanım
Emin olun bu mutluluğu yaşamak için hiç beklemem.. ayrıca teşekkür ederim güzel baktığınız için 🌺
, ❤️
❤️🌹
Ederim.
Arkadaşımın çeyizine bulaşık makinesi almıştım.
Çok pahalı bir hediye
Olsun ihtiyacı olan bir şey aldım.
Oda ben de mutlu olmuştuk.
Özel değilse kaç yıllık arkadaşınızdı
20 yıl olmuştur.
O zaman normal. İnsan herkese de alamaz öyle bir hediyeyi maddi olarak.
5 yıllık arkadaşım da olsa alırdım.
Aramızdaki samimiyet kıstas aslında bu hediye konusunda.
Mesela aynı sokakta oturduğumuz bir komşu evleneccekti.
Annesi yoktu ve maddi durumu çok iyi değildi.
Bunu öğrendiğimde herkesi seferber edip bütün ihtiyaçlarını almıştım.
Demem o ki ben de olanak varsa ihtiyacı olan birinin faydalanmasını sağlarım.
Çok güzel bir davranış bu. Keşke herkes sizin gibi düşünceli olsa.
Spesifik olarak çeyiz değil ama maddi yardım elbette ederim
Genelde en çok çeyiz yardımına ihtiyaç duyulur
Bilemiyorum maddi olarak yardım ederim onlar ise ihtiyac ne ise ona göre kullanır
En doğrusu aslında
O kadar iyi olsa evet olabilir
Kalbimiz zengin
Kesinlikle 😊
Hiçbir akrabamı sevmiyorum.
Hayir
Neden peki
Etmezdim
Ne kadar net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?