İş başka arkadaşlık ve ya akrabalık tam başka. Ben işimden yakın insan falan tanımam benim işletmeme gelirlerse evet nezaketen hep bu gün bendensiniz derim ama bir yakınımın işletmesine gitsem her zaman tutar neyse öderim bu onun hakkı çünki iş yeri orası ve emeği geçiyor
Evet alırdım sonuçta işim bu benim ekmek yiyiyorsam bu işten gereğini yapar emeğimin karşılığını alırdım. Bir kere para almasam alışkanlık yapar adı üstünde akraba hep bedava iş yapmak ister o zaman çaba göstermenin mekan işletmenin ne anlamı kaldı ki? Akrabalarımdan birinin mekanına gittiğimde aldığım ürünlerin veya hizmetin bedelini ödüyorum benden diyen olsa bile borcum neyse ödüyorum çünkü yarın öbür gün ters bir durumda ben senden para almamıştım diyip yüzüme vurmasını istemem insanlara belli olmaz o yüzden borçlu kalmamak en güzeli.
Ben şu an bir dil öğretim merkezinde çalışıyorum. Akrabalarım cocuklarını getirip benden indirim istiyorlar, diyorum ki buranin sahibi degilim ben sadece çalışanım ona ragmen yakami birakmadilar 😂 Kuafür olsam iflas ederdim sanırım