Alışveriş & Hediyeler Çeyiziniz için hangi beyaz eşya markasını almayı düşünüyorsunuz? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Tercihiniz hangi marka olacak?#profilo Bosch Profilo Siemens Arçelik Samsung Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Çeyiziniz için hangi beyaz eşya markasını almayı düşünüyorsunuz? Cevapla Marka Soruları Çeyiz Soruları Beyaz Eşya Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı. Siemens olabilir 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl En pahalısı da o
Halsızzz Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Siemens daha iyi aslında Türkiye de olsa farklı bir marka tercih edecem de 1 7 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Hangisi? Yorumla Halsızzz +1 yıl Miele Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Burada var ki o marka satışı da var Yorumla Halsızzz +1 yıl Haberim yok ki bulunduğum şehirde mağazası yok Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Online alışveriş de uygun Yorumla Halsızzz +1 yıl Anladım Yorumla __SimonDiyorKi__ +1 yıl Miele çamaşır makinemiz vardı benden yaşça büyüktü. Kalitesi hala aynıysa kesinlikle tavsiye edilir. Yorumla
yorgunyalniz Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 32% +1 yıl Çeyiz sorusuna süper bir fotoğraf olmuş :DCevabım ise arçelik almayın pişman olursunuz. 0 0 Yorumla
chat-gpt Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl SamsungÇünkü, eve alacağım her cihazın üretimini yapıyor. Ayrıca akılı ev tasarımı içinde ideal bir marka. 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Profilo benim gözümde birinci. Bir kere alırım tam alırım. Bozulunca tamir mi ettireyim yenisini mi alayım stresliyle uğraşamam 0 0 Yorumla
seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Asus da kullanıyorum Samsung da 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Asus hiç denk gelmedim bakayım bir Yorumla seyda028 +1 yıl Buzdolabını kullaniyrm gayette memnunum Yorumla
Miami-boy Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 98% +1 yıl Ben samsung kullanıyorum 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Memnun musun Yorumla Miami-boy +1 yıl Çok memnunum. Ama ben Amerika da yaşıyorum bunu unutma burada ki ürünler TR ye göre değişik Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Ne gibi değişik kalite farkı var mı Yorumla Miami-boy +1 yıl Markalar ülkelere göre değişik üretiyorlar ürünleri. Ülke koşullarına göre. Ben kullandığım ürünlerden çok memenunum Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Çeyiz düşünmüyorum 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Düğün öncesi alınan her şey çeyiz diye geçiyor :) Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Onu da düşünmüyorum :D Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Evde kaldı 😬 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Arçelik, hem dayanıklı, hem servis ağı geniş ve anında müdahale, hemde yerli malı 0 0 Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Hiç düşünmedim bunu. Ben çeyiz dizmiyorum acaba dizmem mi lazım hiç araştırmıyorum da 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Bosch ya da siemens. Büyük ihtimal siemens olur. Ufak ev aletleri smeg 0 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl bosch tabigerçi şimdi televizyon alacam samsung almam olası 0 0 Yorumla
laylaylomgalibaa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bekar evime arcelik aldım ama evlenirsem koca adayimla bakarım😄 0 0 Yorumla
mermer1 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Soyle bakıyorum da ceyize baya düşkünsun ama Arçelik Altus iyidir ben onu kullanırım gayet te güzel 😎 0 0 Yorumla
Hiçliklerdekaybolmak Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Siemens ama ben çeyiz kurana kadarr oooi 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl 24 yaş bence ucundan başla Yorumla Hiçliklerdekaybolmak +1 yıl 24 değil o öylesine yazdım Yorumla Hiçliklerdekaybolmak +1 yıl 16yım 17 ye giricem😊 Yorumla
GözümKIIZarıyor Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl eşim ne derse o 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Evet eş ne derse o Yorumla GözümKIIZarıyor +1 yıl itirazedip huysuzluğa gerek var mı Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Keşke herkes senin gibi olsa Yorumla GözümKIIZarıyor +1 yıl eşya madde için kimseyi üzmeye değmez Yorumla
Dazzle_ Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl Çeyiz düşünmüyorum. Ama olursa profilo olur. 0 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Almandan şaşmam, onlar çok sağlam oluyor ömürlük 0 0 Yorumla
Yumuşakkalpliguzel Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Philips 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Her ürünü var mı Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 321 cevap paylaştı. Arcelik 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Siemens olabilir
En pahalısı da o
Siemens daha iyi aslında Türkiye de olsa farklı bir marka tercih edecem de
Hangisi?
Miele
Burada var ki o marka satışı da var
Haberim yok ki bulunduğum şehirde mağazası yok
Online alışveriş de uygun
Anladım
Miele çamaşır makinemiz vardı benden yaşça büyüktü. Kalitesi hala aynıysa kesinlikle tavsiye edilir.
Çeyiz sorusuna süper bir fotoğraf olmuş :D
Cevabım ise arçelik almayın pişman olursunuz.
Samsung
Çünkü, eve alacağım her cihazın üretimini yapıyor. Ayrıca akılı ev tasarımı içinde ideal bir marka.
Profilo benim gözümde birinci. Bir kere alırım tam alırım. Bozulunca tamir mi ettireyim yenisini mi alayım stresliyle uğraşamam
Asus da kullanıyorum Samsung da
Asus hiç denk gelmedim bakayım bir
Buzdolabını kullaniyrm gayette memnunum
Ben samsung kullanıyorum
Memnun musun
Çok memnunum. Ama ben Amerika da yaşıyorum bunu unutma burada ki ürünler TR ye göre değişik
Ne gibi değişik kalite farkı var mı
Markalar ülkelere göre değişik üretiyorlar ürünleri. Ülke koşullarına göre. Ben kullandığım ürünlerden çok memenunum
Çeyiz düşünmüyorum
Düğün öncesi alınan her şey çeyiz diye geçiyor :)
Onu da düşünmüyorum :D
Evde kaldı 😬
Arçelik, hem dayanıklı, hem servis ağı geniş ve anında müdahale, hemde yerli malı
Hiç düşünmedim bunu. Ben çeyiz dizmiyorum acaba dizmem mi lazım hiç araştırmıyorum da
Bosch ya da siemens. Büyük ihtimal siemens olur.
Ufak ev aletleri smeg
bosch tabi
gerçi şimdi televizyon alacam samsung almam olası
Bekar evime arcelik aldım ama evlenirsem koca adayimla bakarım😄
bosch alırdım şahsen hepsini
Soyle bakıyorum da ceyize baya düşkünsun ama Arçelik Altus iyidir ben onu kullanırım gayet te güzel 😎
Siemens ama ben çeyiz kurana kadarr oooi
24 yaş bence ucundan başla
24 değil o öylesine yazdım
16yım 17 ye giricem😊
eşim ne derse o
Evet eş ne derse o
itirazedip huysuzluğa gerek var mı
Keşke herkes senin gibi olsa
eşya madde için kimseyi üzmeye değmez
Hangisi iyi bilmiyorum ki
Çeyiz düşünmüyorum. Ama olursa profilo olur.
Ceyizime değilde evime bosch aldım.
Almandan şaşmam, onlar çok sağlam oluyor ömürlük
Siemens
Bosch
Philips
Her ürünü var mı
Kadının havlusunun renginden..
Arcelik
karı fenamış ;)
Arcelik
Beko
Çeyiz düşünmüyorum
Aldım bile profilo