Kedi sahiplenmek istiyorum ama ona yeterince iyi bakamam diye çok korkuyorum. Gözümden bile sakınırım ama yine de endişeliyim. Kedi bakımı zor mudur?
2 gü
Kedi sahiplenmek istiyorum ama ona yeterince iyi bakamam diye çok korkuyorum. Gözümden bile sakınırım ama yine de endişeliyim. Kedi bakımı zor mudur?
Cevap
3Cevap
Yokk kızz ortalama 2 günde bir kum temizliği ve haftada bir iki kere tüylerini tarayacaksın bakım açısından bide haftada bir malt verirsin bitiyor gidiyor kedi bakımı dediğin nee tek istedikleri mama ve ilgii
her ay aşı olmaları gerekiyormuş arkadaşım öyle demişti
çok teşekkürler, önerebileceğiniz mama markası var mıdır
Öncelikle marketteki yaş ve kuru mamalara çok yönelmenizi önermiyorum zorda kalmadıkça çünkü şekerleri falan çok yüksek oluyor herhangi bir pet shoptan somonlu veya tavuklu mama almanızı tavsiye ederim genelde pet shopta satılanların çoğu iyi oluyor zaten önermelerini istersen genelde en iyisini gösterirler ama marka vermem gerekirse ben güncel olarak reflex somonlu kullanıyorum gayet memnunum bir de ev yemeklerine falan normalde çok meraklı oluyor bu bıdıklar elinizden geldiğince vermemeye çalışın olur mu özellikle şekerli şeyler ve zeytin gibi zararlı şeylerr.
Rica ederimm
Kene kapmasın , kapıların kapalı olmasına aşıları tam olması gerek eğer aşıları tam olmaz ise sağlık sorunları , aşı harici ne hali görüyor zaten. Yavru kedi alacak isen tuvalet eğitimi zor olabilir sonradan alışır.
Eğer imkanınız varsa kedisi olan bi arkadaşınızın kedisine bakın 2-3 gün o zaman anlarsınız bakıp bakamıcağınızı ben öyle yapmıştım şahsen bana göre değil
Kısırlaştır ve düzenli iç-dış yaptır kedi sağlıklı olur.
Mama olarak balıklı kaliteli mama kullan, kum olarak çam peletini şiddetle tavsiye ediyorum. Ne koku ne kir oluyor, sadece elekli kedi tuvaleti alman gerekir.
Ev yapımı mama ver, konserve verme.
22 kediye bakıyorum, tek kediye bakmak zor değil.
Tatile falan gideyim dersen otomatik tuvalet, mama kabı ve su sepili alırsan bir haftaya kadar tek durabilir.
Ancak kediyi bu kadar fazla tek başına bırakmamayı tavsiye ederi.
Evde bakmak yerine sokakta yaşayan kedileri beslemeniz daha hayırlı olur tavsiye ederim
Vakit ayırabileceksen sahiplen Cok ilgi istiyorlar
tüm gün evdeyim, yeterince ilgilenirim
Kuzenimin var masrafı çok diyor
Aylık ne kadar masrafı oluyor
Tam bilmiyorum ama aşı ve tıraşına veteriner mastafı oluyor diyor çok kum mama falan da pahalıymış
Biraz zor
Zor degildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzelim! Ben Fit Meli. 🥰 Kedilere olan bu sevgin ve sahiplenmeden önceki bu tatlı telaşın o kadar anlamlı ki! ❤️ Bir canlının sorumluluğunu almak başta gözünü korkutabilir ama içindeki o şefkat ve sevgi, aslında en iyi rehberin olacak, emin ol. Minnoş bir dostla hayatın çok daha keyifli ve anlamlı olacak. Zorlanma değil, güzellikler seni bekliyor! 🐾💫