Sokak hayvanlarına evladım diye hitap etmek sizce normal mi, abartı mı?

TRT spikeri Işıl Açıkkar’ın "Ben de patili anneyim" sözü sonrası tepki görüp görevden alındığı iddia edildi. Sizce hayvanına evladım demek neden bazı insanları bu kadar rahatsız ediyor?
Sokak hayvanlarına evladım diye hitap etmek sizce normal mi, abartı mı?
Sokak hayvanlarına evladım diye hitap etmek sizce normal mi, abartı mı?
Cevapla