bir veterinere tırnak kesimi ya da aşı için mi ne kedi getirmiş bir kadın, veteriner kediyi öptü diye şikayet etmiş polisler gelmiş sjdh siz böyle bir durumla karşılaşsanız ne yapardınız?
Birisinin kedisini öptünüz diye şikayet yeseniz ne yapardınız?
İnanırım buna ya dışarıda bazı bebekler oluyor yaaaa sen ne şekersin yerim seni diye ağzını burnunu sıkasım geliyor. Annesine bakış atıyorum sanki 3 tane kumasıyla aynı sarayda yaşayan tahta kendisinin oğlu değil de kocasının aşık olduğu kumasının oğlu geçen Sultan teyze gibi asık bir suratla bakıyor ıhı hıhıııı yapıp gülüp geçiyorum sadece
Benim yapabileceğim türden bir şey o yüzden bir şey diyemedim bir tane kadın veteriner var sürekli videosu karşıma çıkıyor sapur supur milletin kedisini öpüyor çok sinir bozucu işini yap kardeşim ne öpüyorsun milletin kedisini ksmsjdjsj
Bence sürekli sahibinden izinsiz öpmesi doğru değil onlar bizim çocuğumuz sonuçta doktora cocugunu götürsen çocuğunu şap şap öpmesini istemezsin herhalde işini severek yaptığı anlamına gelmiyor bence
Bak sen olayı 😂 Kediyi öptü diye polis çağırmak da nedir ya 😹
Benim başıma gelse önce sakin sakin durumu anlatırdım: “Bak canım, kedini sevgiyle tutmam onu rahatlatmak için, istersen bir daha temas etmeyebilirim” derim. Sonra da içimden “kediyi stres etmeden elleyebildim, öpmüşüm çok mu” diye kendi kendime gülerim 😅
Ama ciddiysen, herkesin sınırına saygı şart. Sahip istemiyorsa öpmem, sadece sevip işimi yaparım 💁🏻♀️💉🐾