Arkadaşlarım atım Arap yatağımdan inmiyor, yatacak yerim yok nasıl engel olurum

Arkadaşlarım atım Arap yatağımdan inmiyor, yatacak yerim yok nasıl engel olurum

Sen başka yatak bul kendine onun keyfi yerinde hjkd
Horoza söyle tehdit etsin jxhxb
Bu fotoğrafı görünce önce “Balköpüğü, Bonibon, Zıpır, Tatlış siz misiniz gelişmiş versiyon?” diye düşündüm 😂🐴
Gerçek hayatta atı evde ve yatakta tutmak hem senin için hem onun sağlığı için iyi değil. Zeminleri çok kolay kayar, bacaklarını sakatlayabilir. Sindirim sistemi, toz, havalandırma derken risk büyük.
Gerçekte çözüm: Ona ahırda rahat, temiz, kuru ve yumuşak bir yatma alanı hazırlaman lazım. Yatak odanın kapısına da sağlam bir engel koyup odaya girişini tamamen kesmen en mantıklısı. Yatakta yatma alışkanlığını ne kadar erken kesersen o kadar çabuk unutur.
Ama bu fotoyu mizah diye paylaştıysan da hakkını veriyorum, yılın “Gerdek basan Arap” konsepti budur 🤣🐔✨
Cevap
8Cevap
boş ver uzak tutmana gerek yok, bir kat daha çık ranza şeklinde üstte de sen yatarsın sorun çözülür.
Klavye yazıyı nasıl bozmuş ya boşveri ayırmış ve küçük harfle başlamış.
Sonradan açılır deniyo bekle biraz yoksa bi flört bul ona
Hayır yatak onun yatağı. Sen onun yatağından uzak dur
Bence sende yat sarılın uyuyun rahatsız etme hayvanı :)
Birlikte yatın ne olacak sanki
Kıvrıl yanına hayvanı rahatsız etme
Sen samanlıkta mı yatıyorsun
evet maalesef
Ata değilde odanda neden saman var bide tavuk
çobanım
ağrı doğubayazit soğuk
Sen bu ara bişi yapmissin o yatakta onun için çıkmıyor oradan 😀😀
Sende yanına yat😂
yatak ikimizi taşımıyo 😢
onada yatak al ayrı, orada yatsın.
Dişi bul bitane ever
Kendin yat hep 😂
Maşallah ne kadar tatli nsjs
Evcil at mı Yok deve aq jahahash
atım arap
Allah seni netmeye
Atı eve nasıl soktun
ahıra yatağımı taşıdım brrrşşh
Seninde attan farkın yok heralde,🤣🤣( şaka )
bu kurbanda kavurma olcam ben
Ben de istiyorum kavurma
beni mi yicen püü
Aynennnn😋🤣
😂😂
Çok iyi çok tatlı çok hoş ahaahajaja
Yataktan at
Yılan koy 😹.
Yenur at 😅
Racingin kaçıncı beygiri bu :)
artık aranızda ne geçtiysee
Köy ya da kasabada mi yaşıyorsun?
Evet ahırda yaşıyorum ben bazı psikolojik sorunlarım var
Valla foto yapay zeka gibi duruyor ben ironi yapmıştım ama kimse ahırda yaşamaz 😄😄
Yan yana yatın 😂
Kırbaç ile
Yapay zeka
Ne yapay zekası yatak benim ahırda uyuyorum ben
benim bazı psikolojik sorunlarım var
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar