KYK'a geldim ama yatağımda birinin yatağı var. İdareye mi söyleyeceğim?

Dolabimi da kilitlemis sahiplenmis galiba geldiginde vermezse idareye söylemem yeterli mi

KYK'a geldim ama yatağımda birinin yatağı var. İdareye mi söyleyeceğim?
Cevapla