Evcil hayvanımı kaybettim, ailem ve özellikle dayım bu acıyı anlamayınca tepki vermekte haksız mı oldum?

benim bir kedim vardı hayatımda hiç bir şeyi bu kadar çok sevmedim 2 Ocak'ta onu kaybettim anne babam ayrı ve ben de dayımı babam gibi görüyorum onu aradım o da başka bir yerdeydi dönüşte yanıma gelebilecek olmasına rağmen gelmedi daha sonra da beni hiç aramadı gelemedim diye hiç özür de dilemedi şimdi neredeyse 2 ay oldu ve aynı ortama girdik herkesle selamlaştım ona selam vermedim annem ağzıma sıçtı bunun acısı bizden çıkacak haklıyken haksız durumuna geldin diye herkese sarıldım bi ona sarılmadım ya dert oldu arkadaş benim canımdan can gitmiş derde bak o senin büyüğündü diyorlar dikerim öyle büyüğü siz ne düşünüyorsunuz iyi yapmış mıyım yüzü düşmüş içimin yağları eridi böyle bir insan dayım olduğu için kendimden utanıyorum hayvanlara karşı gram sevgisi yok.
Evcil hayvanımı kaybettim, ailem ve özellikle dayım bu acıyı anlamayınca tepki vermekte haksız mı oldum?
Cevapla