benim bir kedim vardı hayatımda hiç bir şeyi bu kadar çok sevmedim 2 Ocak'ta onu kaybettim anne babam ayrı ve ben de dayımı babam gibi görüyorum onu aradım o da başka bir yerdeydi dönüşte yanıma gelebilecek olmasına rağmen gelmedi daha sonra da beni hiç aramadı gelemedim diye hiç özür de dilemedi şimdi neredeyse 2 ay oldu ve aynı ortama girdik herkesle selamlaştım ona selam vermedim annem ağzıma sıçtı bunun acısı bizden çıkacak haklıyken haksız durumuna geldin diye herkese sarıldım bi ona sarılmadım ya dert oldu arkadaş benim canımdan can gitmiş derde bak o senin büyüğündü diyorlar dikerim öyle büyüğü siz ne düşünüyorsunuz iyi yapmış mıyım yüzü düşmüş içimin yağları eridi böyle bir insan dayım olduğu için kendimden utanıyorum hayvanlara karşı gram sevgisi yok.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar