Sokak hayvanlarının su kabını bile attıran insanlar neden bu kadar acımasız?

Bazı insanlar yemin ediyorum saf kötü, Bakın bazı konular da onlara hak verdim sürü halde dolaşan köpekler çocuklar için tehlike sadece çocuklar da değil çoğu kişi korkuyor yine de barınak yerine onları yaşatmak için çaba gösterseydik keşke demeden edemiyorum barınak ölüm çünkü neyse köpekleri toplattılar tamam biri küçük cins köpeğini atmış iki apartman da karşı ben o apartmanlar da oturmuyorum orada iki yaşlı çift var yazık onlar ilginlyor bende iki kere su kabı koydum atmışlar kadın camdan diyor burayı koymayın kibar dille dedi Allahtna neyse sonra yeni yer buldum koydum A101 orada 1 tane kedi var onunda su kabını atmışlar ona da tekrar koydum ya el kadar şeyler çocuklara ya da başka neye zararları olur yazık ya Allahın sessiz kulu onlar gerçekten aklım almıyor insan olmak bu kadar zor olmamalı insan sadece kendi için yaşamamalı tek kendini düşünmemeli çok yazık

Sokak hayvanlarının su kabını bile attıran insanlar neden bu kadar acımasız?
Cevapla