
Hayvan dedikleriniz sizden çok çok daha merhametli. Bu tip kendini insan sananlara ne ceza verilmelidir?

Hayvan dedikleriniz sizden çok çok daha merhametli. Bu tip kendini insan sananlara ne ceza verilmelidir?
bunlar eğitilmezdir. Çö kovası bulamasam cebimde çantamda taşıyorum, sonra unutup eve bi çanta çöple dönüyorum. * yine de atmam sokağa. 10 sene önce bir jip almıştık, eski model, restore ettik vs, üstü açık tabii. Her gün içinden çöp temizliyordum.
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Kimin attığını fotokapan ile tespit etsinler.
Tutuklasınlar.
Kapları yine ona temizletsinler.
O gece o kişi akşam yemeğini o kaplardan ve çatal kaşık kullanmadan yesin. Ağzıyla. Elleri bağlı. Gece 12'ye dek ise eve girmesi yasak hâlde sokaklarda yürüsün. Belki bu süreçte düşünür, anlar, vazgeçer.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
O çöpleri alıp uygun yerlerine sokmalarını tavsiye ediyorum.. 😄 Keyifli akşamlar.
Teşekkürler 😊
Asıl hayvan onlardır diyorum
O da doğru
Cevap
14Cevap
Hayvan kadar akılları olmadıklarını söylerim
İnsanlar kendilerinden başka yaşayan canlıları yok saymaya devam ediyor. Cehalet mi aymazlık mı bilemiyorum bildiğim tek şey ya kafaları basmıyor ya da vicdanları körelmiş..
Dün akşam kedi arkamda miyavlıyordu, çöpün içinden nasıl bulurum dedim, aldı yırttım poşeti varmış yemek aldım elimle attım önüne doyurdum karnını.
Bunları görünce ayrı bir garip hissetim :(
Böyle bir şey olamaz ya. Kasıtlı yapılmış bu. Şu masumların mutluluğuna, yiyecekleri yemeğe göz dikmişler, dilerim kendileri de aç kalırlar, açlığı yaşarlar.
Ağır şeyler yazarım sansür yer, bildirim gelir şimdi bu aralar fazla dobrayım... kafalarını koparmak istiyorum diyeyim.😤
Attıkları çöpten daha çok çöp bu insanlar.
İnsanlıktan zerre kadar nasibini alamamışlar.. Yazık..
Bunları tek tek tespit edip yemek tabaklarına çöp atmak lazım. Asla insan değil bunu yapanlar
Kafanızın içindekini arada birde olsa kullansanız ne güzel olurdu be.. Tarzında bir şey demek doğru olur.
Onları hayvan diyorsunuz ama asıl hayvan biziz demek istemişler
beyinsiz ve iğrençler ağır cezalar verilmesi lazım hapis gibi
tek hücrelerde tutulmalılar aç susuz bakalım bir daha yapabilecekler mi
bunun gibi cezalar verilmeli
bunlara hayvan denmez asla onlar hayvandan da aşağı
şeytan bile iğrenir hallerinden
Hayvanlardan daha çok hayvan olduklarını düşünüyorum
Attıkları çöplerde boğulsunlar. kendilerinin faydası yok faydası olanlara da engel oluyorlar.
Demek ki kendilerini hayvan olarak görüyorlar ve kendilerine ayrılmış zannediyorlar
ayni sekilde bu yuzsuz insanlarin yemek yedigi sofraya atmak lazim o copleri.
bişey demem eylem daha etkili ağzını burnunu kırcan ondan anlar bunlar
canımsın canım
Ben yorumuma canımsın canım yazdım nasıl oluyorda yorumum böyle olmuş tövbe tövbe 🙄🙄😳😳😳😳 🤨🤨🤨
canımsın canım diyorum yarında canımsın canım çıkıyor ya 😡😡
Alllah Allah ben başka şey yazıyorum klavye başka şeye döndürüyor ya ilk defa böyle birşeyle karsilasiyorum😳😳😳🙄🙄😡😡
Aptallar mal lar😡😡
Böyle diyim bari öteki türlü klavye başka şey yazıyor 🙄😳😳
Sözün bittiği yer inan hiç bir şekilde ifadesi yok.
Tamam amaç doğru sokak hayvanları işte
Bir gün attığınız çöpleri yemeniz dileğiyle.
🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Aptallar yaa cidden
Ultra g. erizekalilar
İlk atan üç kişi bulmak lazım
Acilen dötlerine değnek sokmalıyız bence
Diyeceklerim belli de hesabımı banlarlar.
Hayvan diye onlara yedirmek lazım bunları.
Ortalik hayvandan cok 2 ayakli hayvanla doldu
Bu kadar medeniyetsizlik de olmaz yani
Ülke canımsın geçilmiyor şaşırmamak lazım
Dövmek istiyorum
Pislik insanlar
Beyinsizler
Eğitilmeyen, İnsana Benzeyen Hayvanlar.
Küfür etmek isterdim
kardeşim
orrrrrspu cocukluğu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?