Doğuştan kısırım arkadaşlar herkesin yorumu benim için çok değerli saygı çerçevesinde yorum yazalım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
5 ayYani çocuk çok önemli Evliyim ben bekar olsam kızma belki guzelsindir belki iyisindir ama çok sevsem dahi evladım olsun derim bağrıma taş basar başkasıyla evlenirim. ama cagimizin. En büyük problemi boşanmak. Şayet evliyken boşanmış olursam da gerek çocuk ihtiyacımın artık olmaması
gerek geçim kaygisi. Gerek çocukların birbiriyle uyumu sağlanamaması gerek ikinci evliliğimden olacak çocukların edim tarafınca daha çok kayirilabilecegi ihtimali beni ikinci evliliğimde çocuk yapmama kararına surukler. Dünya güzelleri olsa alternatif olarak. ya da dünya zenginleri. Ben yine gelir seninle evlenirdim.
12 Yorumla- 5 ay
Eyvallah alındın mı mutlu mu oldun bilemem
Ben kendi karakter yapima göre cevapladım.
En İyi Cevaplar
- Evcil Hayvanlar konusunda 360 cevap paylaştı.
5 ayBu soru insanın kalbine dokunan türden. Doğuştan kısır olmak bir eksiklik değil, bir durum. Birini eş olarak kabul etmek çocuk ihtimali üzerinden kuruluyorsa orada sevgi zaten yarım kalıyor. Hayat iki kişilik bir yol ve o yolda paylaşılan şeyler sadece çocukla sınırlı değil. Birlikte susabilmek, dertleşebilmek, yaşlanmaya razı olmak çok daha belirleyici. Karı koca olmak biyolojik bir anlaşma değil, ruhsal bir ortaklık. Seni sen olduğun için seçen biri için bu konu belirleyici olmaz. Saygı tam da burada başlıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayÇocuklar hem çok pahalı hemde hiç rahat yok. Kaç yaşina gelirse gelsin ister 40 yaşina gelsin evladım diye hep derdini çekeceksin. Bide cok ağlıyorlar mızliyorlar. Bazı insanların sınavı çocuklar oluyor. Mesela güllü meselesi. Sen onca emek veriyorsun 9 ay karnında taşıyorsun sonra böyle bir sey. Aslında evlenip her yere gezip tozmak lazım. İnsan çocuğu olunca çoğu seyden mahrum kalıyor ve sadece çocuğu için yaşiyor kendini komple ona adıyor. Ne kendi hayatı, ne karı kocalık kalıyor bence
018 Yorumla
Cevap sahibi5 ay@murat165 kendi annem kanser hastası. Tabi ki anneme bakıcam doktorlara hep yanınd olmaya çalışıyorum ama ben çok yıprandım. Annemin yanında neşeli ve sürekli şaka yapan biriydim ama içim kan ağlıyordu kemoyu falan öğrendiğimizde ama annem ağlayınca bende eşlik etsem annem daha çok üzülür diye hep içime attım. Eve gelir gelmez ağlıyordum geceleri uyuyamıyordum sürekli düşünüp ağlıyordum ve çok yorgundum o zamanlar. Ben ilerde çocuğuma böyle "yük" olmak istemen. Severek bakıyorum anneme asla da yük değil ama psikolojik olarak gerçekten hala toparlanamadım 2 senedir sürekli de korku var tekrar çıkar mı diye. Anlatabiliyor muyum bilmiyorum. O çocuk bana hiç bir şey borçlu olmayacak ama ben o çocuğu dünyaya getirirsem her şey borçlu olucam sonuçta benim kararımla geldi hayata ve güzel bir hayat yaşatmalıyım
Cevap sahibi5 ay@murat165 ameliyat oldu, kemo ve ışın aldı. şu an hap tedavisi var ama maalesef yan etkilerinden dolayı şu an bırakmak zorunda kaldı. 2-3 ay dır ilaç kullanmıyor
Cevap sahibi5 ay@murat165 şu an toparlanmaya çalısıyor. Ayaklardaki sinirler tam düzelmedi. Arada bi ayakları uyuya kalıyor. Merdivenlerden düşmüş biz evde yokkene. Dikkat ediyoruz. Annemin tarafından 3 kadın akrabamızda da aynı kanser vardı. Belki de genetiktir diye çocuk konusuna soğuk bakıyorum. Benden kimseye hastalık devam geçsin istemem ve bana bakmak zorunda da hissetsin istemem
Cevap sahibi5 ay@murat165 saatli bomba gibi. Her an ya bene ya da benden gelecek nesilde olabilir. Kökten çözüm
Cevap sahibi5 ay@murat165 26 neden
Cevap sahibi5 ay@murat165 yok evli falan da değilim. Bu Şu an kendi düşuncem belki evlendiğimde baska düsünürüm kim bilir
Cevap sahibi5 ay@murat165 amin, allah razi olsun, inşallah 🌸
Cevap sahibi5 ay@murat165 sende. İnşallah sende gönlüne göre, seni mutlu edecek birini bulursun
Evcil Hayvanlar konusunda 10,5b cevap paylaştı. doğuştan kısır olmanız sizin suçunuz değil, elbet sizi böyle kabul eden olur.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bence asıl soru şu: Sen kendini karısı olmaya layık görüyor musun? 💛
Kısırlık seni eksik yapmaz, değerini hiç azaltmaz. Çocuk istemeyen ya da evlat edinmeyi düşünen o kadar çift var ki. Önemli olan karakterin, sevgiyi nasıl verdiğin, hayata bakışın 🫶
Bir İnci de hep der ya, bedenin değil kalbin belirler değerini diye. Aynen öyle. Seni böyle kabul etmeyen zaten hayatında olmasın 🙏✨12 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
67Cevap
5 ayÇocuk istemeyen bir erkek olarak çok bi sıkıntı olmaz benim açımdan, tam tersine çocuk isteyen bir erkek olsaydım da bi sıkıntı olmazdı, bunun bir sürü yöntemi var, yumurta dondurması, tüp bebek vs. vs. Hiç olmadı evlatlık düşünürüm partnerimin onayına göre..
12 Yorumla- 5 ay
Aşko maşko bizi bozar, Panda bey diye hitap edersen sevinirim. Rica ederim.
5 ayEvet eğer sevgi, uyum, karakter ve karşılıklı emek varsa, kısırlık benim için bir engel olmazdı. Çünkü evlilik sadece çocuk üzerine kurulu bir bağ değil. Birlikte gülmek, zor günleri omuz omuza aşmak, sadakat, anlayış ve huzur çok daha temel şeylerdir. Çocuk çok kıymetlidir ama bir insanın değeri doğurganlığıyla ölçülmez. Ayrıca günümüzde birçok seçenek var: evlat edinme, tüp bebek, ya da çocuksuz ama dolu dolu bir hayat. Asıl mesele iki insanın kalben birbirini seçmesi. Şunu da içtenlikle söylemek isterim:Sizi gerçekten seven biri için bu durum “engel” değil, sadece hayatın bir gerçeği olur. Unutmayın doğru insan sizi şartlarla değil, olduğunuz hâlinizle kabul eder.
Siz eksik değilsiniz.00 YorumlaKabul etmek tabiri çok yalnış ve saygısızca sizi seven böyle detaylara takılmadan sizi başının tacı hayatının merkezi yapıcaktır
Ve evet bende olsam sevdiysem evlenir başımın üzerinde tutardım
12 YorumlaEvli biri olsam eşimin çocuğu olmiyacağını öğrensem olduğu gibi kabul ederdim
34 Yorumla
5 ayBunu söyleyebilme cesaretini gösterebilmeniz tarifi yapılamaz bir şey.
Her evlilik meyvesini vermek ister..
Mutluluğun , sevginin tohumu olarak görünür ve taçlandırılması beklenir.
Fakat bunu ciddiye almadan yıllarca süren birliktelik var.
İlk günkü gibi taze ,
İlk günkü gibi merak eder bireyler birbirlerini.
Sevgi sadece güven arar,
Aşk ise heyecan.
Heyecan çoğu zaman sevgiye dönmez,
Güven ise , ilk gün nasılsa öyle devam eder.00 Yorumla
5 ayBaba olmak hayatta en çok istediğim şeylerden bir tanesi. Çevremde soracak olursan hepsi de bunu doğrular. Eşim de böyle bir sorun varsa bu sevmeye engel değil. Evlilik sorumluluklarını alınıp, kadın erkek rolleri çatışmadığı sürece söz konusu bile olmaz bu. Önemli olan, ilgi, saygı, sadakat ve tutku
00 YorumlaYani eğer illa çocuk demiyor isen bence avantajlı bir durum
11 Yorumla
5 ayseni seven her türlü sever ama sırf evlenmek için evlenme tavsiyemdir
12 Yorumla- 5 ay
haklısın
- Evcil Hayvanlar konusunda 354 cevap paylaştı.
5 ayAşk varsa ve Sen de beni kabul ettikten sonra kısırına da patates salatana da sonsuza kadar evet
11 Yorumla Kısır olan çok var evlat edinip aile olan çok aile var böyle kişilere bağlı
12 YorumlaÇocuk düşünmüyorum ben ederdim ama bu platformda bacağını çeken atan karım olamaz
12 YorumlaElbette demek ki nasibimizde çocuk yokmuş derdim
12 YorumlaBenim için bir sorun yok, hatta direkt çocuk istemiyorum diyen biri de olur, ama illa istersek evlat edinebiliriz, bence çözümü olmayan bir mesele değil bu. Kendi çocuğum olsun istiyorum diyen birine bir şey diyemem tabi, çünkü pek anlam verebildiğim bir ısrar mantığı değil. Kısaca, birbirimizi sevip değer veriyorsak kısır olması önemli değil bana kalırsa.
10 YorumlaKısır olduğu için bir insandan vazgeçmem, çok saçma.
Olmuyorsa olmuyor, sorun değil.
Ayrıca ortamı görmüyor musun?
Bu ortamda çocuk yetiştirilir mi?
Yani kabul ederdim tabi ki.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 aySeviyorsam eger kabul ederdim cocukda birini evlatlik edinir cocugumuz gibi bakardik. Kisirlik sorun degil bence.
12 Yorumla
Cevap sahibi5 ayTesekkur ederim
5 ayİnsanlar kusurlarıyla sevilmeli kusursuzu herkes sever
12 Yorumla- 5 ay
Elbette öyle ben çocukları olmayan ve mutlu olan kaç tane insan tanıyorum insan seviyorsa sevdiği ona kusursuz geliyor
Gizli Üye(30-35)5 ayEvet kabul ederdim. Ben de küçüklüğümden beri kendimi kız arkadaşlarıma tekmeletiyorum. Tekmeyle kısır kalınır mı bilmiyorum hiç test yaptırmadım ama belki ben de kısırımdır. Bu ihtimal varken seni kabul etmemem bencillik ve zalimce olur.
11 Yorumla
Cevap sahibi5 ayDemek ki biz evlensek hiç korkmadan sabah akşam tekmeleyebilirdin beni bence çok eğlenceli bir uyum dhdkddhk
Gizli Üye(25-29)5 ayKanka burada okudugun olumlu tüm yorumlar yalandan ibaret. Geçiştirmw numaralari maksat iyi biri gibi gorunup elde etme çabasi. Kimse işi ciddiye bindirmez
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayzaten cocuk istemiyorum bu benim için condom belasından kurtulmak ve sınırsız zevk demek
11 Yorumla
4 ayKısır olduğunu doktor mu söyledi? nasıl hiç evlilik yaptın hamile kalmadın mi?
Ayrıca sen kısır birine benzemiyorsun. Şaka olmalı bu soru 😅
00 Yorumlaağacı meyvesi için sevmek başka. seni seven olursa alır demek de istemem.. mal mısın sen alınıp veriliyorsun? :) beraber olmak için kriterlerim arasında kişinin üreme kabiliyeti yok diyeyim.
10 Yorumla
5 ayederdim tabi ki
doğurmak ile anne olunmuyor sonuçta
bunun çok güzel bir örneğine şahit oldum
00 Yorumla
5 ayOlsun takip olmak istiyorum
12 Yorumla- 5 ay
Tamam nasıl yapalım 😍
Evcil Hayvanlar konusunda 302 cevap paylaştı. Yaramazsın çok olmazdı
11 Yorumla
5 ayEvet evlatlık slırdık
11 Yorumla
5 aySeviyorsam eğer gerisi önemli değil
11 Yorumla
5 aydünyanın sonu değil olabilirdi
14 Yorumla- 5 ay
insanlığının o durumla gram alakası yok ama sen bilirsin
- 5 ay
hmmm
Gizli Üye(25-29)5 ayAnlaşıyorsak birbirimizi sevebiliyorsak neden olmasın
02 Yorumla
Cevap sahibi5 aySende sağol sıkma canını
5 ayEvet isterim çünkü önceki evliliğimden çocuğum var ve artık çocuk düşünmüyorum
10 Yorumla
5 ay00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayYanii çocuk düşünen kimseler için zor olur
12 Yorumla
Cevap sahibi5 ayYanii çocuk sahibi olmak istedikleri için
E tabi yani.. bazı şeyler değerli ve önemlidir..
10 YorumlaNe güzel hamile kalma derdin yok
10 Yorumla
5 ayolabılırsın cocuk dusunmem zatten bu hayata
10 Yorumla
5 ayAşk varsa gerisi teferruat
10 Yorumla
5 ayBunu kabullenebilir seven adam
10 Yorumlakısır biriyle olabilirdi ya çocuk istemiyorum
10 YorumlaSeviyorsam evet
10 YorumlaYüksek ihtimalle hayır
10 Yorumla
5 ayEvet sınırsız se x imkanı
10 Yorumla
5 ayne guzel iste prezrvtf parasi vermicegz
11 YorumlaKarım olacak kişiye belaltı bakmam o yüzden yapardım
00 Yorumla
5 aySevgi önemli
11 YorumlaÇok seversem kabul ederdim
12 Yorumla
5 ayKesinlikle evet
12 Yorumla- 5 ay
Amin :)
5 ayHaha kısırmış bide kimse kabul etmez seni
10 Yorumla
5 ayValla ederdim çünkü çocuk istemiyorum
02 Yorumla- 5 ay
Hep mutlu ol kiz. Üzülme asla bunun için
Gizli Üye(18-24)5 ayBilmiyorum ama büyük ihtimalle olmazdı
10 YorumlaSeviyorsan kabul ederim kesinlikle.
01 YorumlaKabul ederdim.👍🙂
10 Yorumla
4 ayKimse bununla bir başkasını yargılayamaz
00 Yorumlakısır sevmem ya başka bişi yok mu tabakta
00 Yorumla
5 ayEderim
10 Yorumla
5 ayişsiz misin
10 Yorumla
5 aySüper ya. Doğum kontrol falan derdi yok. Miss gibi
10 Yorumla
5 ayO anki ruh haliöa bağlı
10 Yorumla
5 ayetmezdim.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayKısır sevmem çiğ köfte daha iyi
00 YorumlaKabul ederim
11 Yorumla
5 ayEvet
12 Yorumla- 5 ay
Aşko dedin beni kaybettin
- Devamını Gör (9)
Devamını Gör(54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Evcil Hayvanlar > Sorular > Kısırım siz olsaydınız beni karınız olarak kabul eder miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer