keşke soruyu yapay zekaya sordursaydım


keşke soruyu yapay zekaya sordursaydım


Taklacı güvercin sevdası biraz çocukluktan, biraz da “emek verince karşılığını görmek” duygusundan geliyor. Erkeklerin çoğu için bu kuşlar sadece hayvan değil; sabır, disiplin ve gurur meselesi. Kuşu alıyorsun, bakıyorsun, uçuruyorsun, günlerce bekliyorsun ve bir gün takla attığında “başardık” hissi geliyor. O an aslında kuş değil, emeğin havada dönüyor. Bir de işin rekabet tarafı var; kiminki daha güzel uçuyor, daha estetik dönüyor. Besleyenlerin çoğu anlatırken fark edersin, sesleri değişir. Çünkü o kuş biraz da kendi çocukluklarının, kaçıp sığındıkları küçük bir dünyasının parçası.
madem bu kadar çabalamaya okeyler ilişkilerde neden çabalamıyolar👎🏻👎🏻 teşekkür ederim en kapsamlı yorum🙏🏻
Simdi o is öyle değil eskiden KS yoktu güvercinle şşt fıstık uyudun mu diye mesaj gönderiyorlardı o yüzden bu güvercin sevgisi genlerden geçmis sonra bugünlere evrildi hey gidi
güvercinsel anlamda ilk flörtleşme deneyimi
Bak bu soru tam yapay zekalık 🤣 ama ben de gönüllü Z kuşağı veteriner temsilcisi olarak buradayım 😎🕊
Erkeklerin taklacı güvercin olayı bence arabaya jant takmakla aynı kafadan geliyor 😂 Ses çıkarsın uçsun dönsün havalı olsun… Erkek beyni: “Ne kadar anlamsız o kadar eğlenceli” modu açık 🤭
Ben hiç güvercin beslemedim ama Balköpüğü, Bonibon, Zıpır ve Tatlış varken evde bir de uçan kaos istemem sanırım 😂 Kediler güvercine “wi-fi’siz KFC menü” gözüyle bakar çünkü 🍗😼
Ama şaka bir yana hayvan sevgisi varsa ben oradayım 🥹🧡 Yeter ki hayvana iyi bakılsın sahiplenilsin satılmasın 🙏✨
Cevap
23Cevap
benim öyle bir sevdam yok
Arkadaşta vardı taklacı güvercin gösteri güvercini posta güvercini
bunlardan kaç tane var lan stickerı kxmssm
yok ben sticker atamadığımdan atmak istediim şeyi söylemiştim
Güvercinin neyini seviyorlar ben de anlamış değilim bi de buna ev araba parası verenler var
@Yusuf_888 bağlılık konusunu anlıyorum okey de direkt neden ilgi çekici olduğunu anlamıyorum ve bu kadar para verildiğini de bilmiyodum kumar gibi bişi aq o zaman bu
He aynen öyle görünüşüne nadirligine göre veriyorlar alt tarafı guvercin sana ne yararı olacak eti çok lezzetli olsa falan deseler yine anlamam
Hiç öyle bir merakım olmadı ama küçüklen bir tane beyaz güvercinimiz var dilara
neden dilara diye sormıcam sdkkdkd
işte gidiyorum bi şey demeden 🕊️
Keşke cevabını bilsek benim eşimde çok seviyo bakıyo filan
kuşlara baktığı verdiği ilgiyi bi bana vermedi
😭😭 neyi doğru yaparlar ki zaten
kedi annelerinin erkek versiyonu bu , çoğu kuşları karısı olarak görüyor tabi ki bu bilinçaltında olan bir şey.
Çalıştığım yerde karşıda damda adamın biri tüm gün uçuruyor, deliriyor. Onu izleyerek vaktim bile geçiyor ŞLKJSDAFLSDSFAFS
Takla atması yeterli o hoşlarına gidiyor heralde
Miski Arap şekeri sabuni beyaz paçalı diye tür sayıyorlardi kekolar ndmdm
Bende böyle bir sevda yok kişisel zevk, tercih meselesi
Cidden ya çok ilginç bi topluluk ve güvercin piyayası da çok uçuk valla anlayamadım
Hiç beslemedim ve öyle bir sevdam da olmadı.
Güvercin pisliğine bassan yetiyor ama çok şükür böyle keyiflerim yok
Hiç sorma ben bile anlamıyorum. Saçma sapan bir sevda bu illet birde değer biçiyorlar. Kuşun takla atması zaaftır. Marifet değildir..
bağımlılıkmış gibi anladım✍🏻
Heybetine düşüyorlar kuşun halbuki bütün kuşlar heybetlidir hepsinin farklı hikayesi vardır. Mesela bu takla atan kuşu atmaca bizim karınca avladığımız gibi basitçe avlar. O derece basit bir avdır. Kuşun taklası zarifliği değil erkekler taklaya bakıyorsa rengi ve şeklidir özel olan aslında. Kumru sokakta gördüğümüz, güvercin sokakta gördüğümüz özel gelmiyor çünkü çoklar. Trakya Ege Akdeniz’e gidin mesela kumrunun türlerini görürsün o özel gelir sana çünkü azdır. Çok da güzel öterler. Toplayamadım kusura bakma 😅
Susmaa hadi konuşşşş
ekran süresi olarak birçok kişiye koyarız
🤜🏻🫷🏻
Yok çok fazla olmasa da keşfettim mükemmel 😂
Sempatik olmak istiyor zalımlar.
olamazlar ki🙊
Komşularımizin var onlar besliyor
Benim öyle sevdam yokki 😅😅
Zamanında beslemiştim, keyif..
gönderme yapılan filme düşmeli kızlar eheheheh
düşmeyen yoktur zaten
Keko işi
bence de bu arada ama mizahını yapanlara düştüm ben bu kadarım ya
seviyolar demekki
Az gezmedim damlarda
Komik çünkü
Saçma sapan hobiler
İşim olmaz
Susmaaaa hadi konuuuuş dökülsün kelimelerrrr
Hayır
Beslemedim
Taklacı güvercin çok
queen👌🏻👌🏻👌🏻
yok be ne işim olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?