Kedimi yoğun bakıma bırakmakla hata mı yaptım, küvezde yalnızlıktan ölür mü 😔?

Aniden Bir enfeksiyon çıktı küveza aldık dedi küvez dedikleri şey yoğun bakım ünitesi mi hayvanlar için bu konuda bilgilendirme yapar mısınız ilacını yaptık serumunu taktık durumu kritik diye bir mesaj aldım veteriner ile konuşsaydım yardımcı olur muydu bu konuda yalnızlıktan ölmüş olabilir mi ah yavrum benim bunu düşünmeden edemiyorum lütfen fakir edebiyatı yapıyor demeyin evlat gözüyle bakıyorum ben kedi deyip geçmeyin Off Allah'ımmm 😭😭🙏

Kedimi yoğun bakıma bırakmakla hata mı yaptım, küvezde yalnızlıktan ölür mü 😔?
Cevapla