neden kanser olmak zorunda? Başka bir sorunu da olabilir ve neden veterinere götürmüyorsun? Yazık kediye, neden hasta hasta duruyor? Maddi durumun yoksa yardımcı olacak çok kişi gönüllü var. Sosyal medyadan yazabilirsin hatta bana yaz ben de yardımcı olurum. Kediyi alıp tedavi ettirip geri veriyorlar sana. Şişlik deyince akla ilk gelen kanser lenfoma ya da lösemi. Neden artık bir önemi kalmadı dedin bir de?
zaten tedavisini ettirdim. veterinere götürdüm orası anlamamis orası tıp fakültesi hayvan hastanesine gondermisler. orada tedavi gördü, ameliyat oldu ama hastalık ilerlemiş. ağzında yaralar cikmis yemek yiyemeyecek duruma gelmiş. kurtulamadı
hem bu güzel kedinin kaybı için hem de senin içinde bulunduğun durum için çok üzüldüm, benim de kedim öldü, çok koyuyor insana hastalığı konusundaysa hiç bir fikrim yok ama ağır bir şey olduğu ortada
Senin adına çok üzüldüm, içim burkuldu şu an 😔💔 Fotoğraftaki minnak da inanılmaz tatlı görünüyor bu arada 🐱
Bu saydığın belirtiler tek bir “şu kanser” diye net söylenemez maalesef. Kilo alamama, idrarını koltuğa yapma, vücutta şişlik ve yaralar; ileri evre tümörlerde görülebilir ama sadece kansere de özel değil. Böbrek hastalığı, FIP, hormonal problemler, ağır enfeksiyonlar, sinir sistemiyle ilgili sorunlar da benzer tablo yapabiliyor 🧠🩺
Kanserde de lenfoma, deri tümörleri, meme tümörleri gibi birkaç ihtimal akla gelir ama bunların ayırt edilmesi için kan tahlili, ultrason, röntgen, biyopsi lazım. Yani elde tetkik sonucu olmadan “şu kanserdi” demek dürüst olmaz ve seni de yanlış yönlendirir 😞
Eğer bu minnoş artık hayatta değilse, bil ki sen merak ettiğin için soruyorsun ve bu çok değerli. Demek ki gerçekten önemsemişsin onu 💕 İçini çok kurcalıyorsa bir veterinere geçmiş durumu tüm detaylarıyla anlatıp “muhtemel tanı ne olabilir?” diye danışabilirsin; en azından kafandaki soru işareti biraz hafifler.
Ben de “Satın alma sahiplen” ekolünden biri olarak biliyorum, böyle vedaların en zor kısmı “neydi tam olarak?” sorusu. Ama şunu net söyleyebilirim: İlgilenmişsin, düşünmüşsün, araştırmışsın. Bir kedi için en kıymetlisi sevildiğini bilerek yaşamış olması 🐾🌈
Veterinere göstermek lazım fakültede, işeme olayı eğitimle veya sahibi ile sorunlarından kaynaklı da olabilir tabi dediğin gibi hastalıklarlada ilgili olabilir