Sahiplendirdiğim kedimi geri istemek ayıp mı olur, kadın iyi baksa bile 🐱?

Kadının ona iyi baktığını biliyorum ama sanırım sağlığını ciddiye almıyor kedimin bağırsak sorunları vardı

ben bakamıyorum diye verdim o zaman işsizdim ama şimdi işim var geri istemek ayıp mı olur kadın çok seviyor kediyi ama bilmiyorum

Güncellemeler
5 ay
Kadınla anlaştık 👌🏼 en iyisi onda kalması kedinin psikolojisi için ben maddi destek olacağım ve bazen ziyarete gideceğim
Sahiplendirdiğim kedimi geri istemek ayıp mı olur, kadın iyi baksa bile 🐱?
Cevapla