Sokakta buldugum Kediyi sahiplerine geri vermeli miyim?

Arkadaslar 2 sene once sehir merkezinde yolda bir ev kedisi buldum. Kediyi aldım mağazalara sordum kedinin sahibini tanıyor musunuz diye tanıyan çıkmadı. Internette fotoğraflarını paylaştım belki sahiplerini bulurum diye ama bulamadım. 2 yıldır bu kediye bebeğim gibi bakıyorum. Evde tek sıkılmasın diye 2 tane kedi daha aldim beraber yaşasınlar diye. 2 gün önce kediyi alıp şehir merkezinde yürüyüşe çıktım. 2 kız beni durdurup bu kedi bizim kedimizdi dediler hatta kedinin eski fotograflarini gösterip istediler. Ben de ne yapacağımı bilemedim dedim ki kedi benim değil abimin kedisi ve abimin numarasını verdim iletişime geçersiniz dedim ve kediyle eve döndüm. Kediyi hiç vermek istemiyorum. Bunlar yavru kediyken sokakta kaybettiler kediyi belki de evden kovdular bilmiyorum üstelik ben 2 senedir bakıyorum. Onları engelleyip kediyi vermeyi düşünmüyorum. Sizce?

Sokakta buldugum Kediyi sahiplerine geri vermeli miyim?
Cevapla