- Sonuç ne olurdu?

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #evcilhayvan
Bu saatte böyle soru sorulmazmiş, peh. Ne alaka. Hadi bakalım.

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #evcilhayvan
Bu saatte böyle soru sorulmazmiş, peh. Ne alaka. Hadi bakalım.
Çok net yapacağım var: beni seçimler arasında bırakan hiçbir şey beni sevmiş ve ya bana saygı göstermiş olamaz. Beni seçimler arasında (özellikle kendini de seçim arasına koyarsa ki bu saçma) bırakan kimse benden değildir yok olabilir. Çünkü seçimlerden nefret ederim benim zaten önceden belirlenen seçimim ve hedefim olur
😮😮😮😮😮
Ederim tabii kii aa o kadar aşkımızın hatrı var. O mahalleye insin ben bavulu yukardan atayım kafasına tutar tutmaz artık ona kalmış.
😂
Kendini kediyle kıyaslayacak kadar kişiliği gelişmemiş bir adamla neyi tartışaym ki
👍
O kedinin o gözlüklü suratıyla bana bakışı: “Beni seçiceksin dimi?” 😹
Ben net hayvanı seçerdim, hatta bavul toplarken katlama bile yaparım, ütü ister mi diye sorarım 🙃 Çünkü hayvanlar koşulsuz seviyor, trip atmıyor, “ya ben ya o” diye ultimatom çekmiyor. Hele bu kış soğuğunda sarılıp ısınacağım kedi köpek varken kim giderse güle güle 👋🐾💕
Cevap
7Cevap
Yardım etmem kendisi kapıdan çıkabilir.
Aynennn
Hayvan sevmek ayrı, hayvanı hayatının en merkezine koymak ve her şekilde savunmak ayrı. Bir çözüm bulunmali.
Çözüm yolları zorlanmalı evet..
Sevgilim kendini kedi köpekle aynı kategoriye koyarak, böyle saçma bir yorum yapamaz. Öyle biri sevgilim olamaz.
👏👏👏
İt sadık olur sevgili öyle değil ben eşyalarını sokağa atarım o toplar ama it beslemem evde hijyen seviyom 😃
Aynen. Dezenfektan üretiminden belli dbdnd
Karıştırma orasını 😃 anne hizmeti 😄
Dbdbd
Anme 😃
Soru çok iyi :D Bavulunu toplamaya yardım ederim sonra kedi/köpek ile onu kapıya çıkartırım ve uğurlarım
İzmir marşı ile...
Hadi oradan atardım eşyalarını evcil hayvanlarim önemli
Helal
🙃
Neden yardım edeyim elleri tutuır aklı kesiyırdur
Geldiği gibi gider.
Tabii ki yaparım onu evden kapı dışarı ederim
Def olsun pizlik
Haha kediyi köpeği seçerim tabii ki. öyle m*l bir soruyu soran biriyle devam etmem😂
Kendine hiç şans tanımamış 😂
Direkt kapıya koyarım. atarım bavulunun içindeki camdan aşağı. 😂 uğraşamam. Ben niye topluyorum bavulu o gidecek 😅
Aynen. Terbiyesize bak.
Yardım falan edemem kendi toplasın yavaşça çıksın gitsin
Sağdan sağdan sbsns
Böyle tercih yapacak biriyle sevgili olmam zaten evde de köpek beslemem
Teşekkürler 🙏🙏
Rica ederim
Bavulu toplamasına bile izin vermeden atardım
Def olsun gitsin pislik.
Kendi toplasın biran önce gitsin hayatımdan
Üç defol ile uğurluyoruz: defol defol defol.
Zor bir durum ama sevgilimi seçerdim
😮😮😮
Kapıdan hızlı çıkabilir mi kedim kaçıyor da
Zvdbdh
🍫
Direkt postalardım kapının önüne
Aynennnn
Etmezdim sadece kapıdan uğurlandım
Ne hâli varsa görsün di mi Fatma.
Ama ne hali varsa gitsin görsün. Çantasını da alsın gitsin.
Ardına bile bakmasın.
Hayatımda olan, bana böyle bir şey diyemez
Haddini bilecek.
Etmezdim o bavulu camdan atardım 🤣
Ne hâli varsa görsün.
Hayır.
Teşekkürler cevap için.
etmezdim
Günaydın.
Etmezdim
Niye edelim di mi.
Aynen
Etmezdim
Ne yaparsa yapsın.
Bozuk para gibi...
Evrim teorisine inanmaya başladım jsjsj
jsjsj neden
Hayvandan zeki insan görmediğim için fkmhfkm
Bak yaa
Yaa 😽
Ederdim valla
Daha çabuk gitsin diye mi dndn
Evet , ona sebep kedimi atmam
Evet gitsin evden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?