Dışarısı kar kış kıyamet Sivas'ta yaşıyorum bilirsiniz ya neyse konuya gelelim kedim 3 gündür kayıptı Annem çişini yapması için dışarıya göndermiş çünkü pek Evde kumuna falan yapmayı sevmezdi Hani o da yapınca hemen geri dönerdi özellikle kış aylarında hem kardan korkar hem de karı falan sevmezdi neyse gönderi şu gönderir bir daha eve gelmedi 3 gün evde Aramadığım Yer Kalmadı dışarıda Aramadığım Yer Kalmadı tek tek gittim her her yeri aradım alt Mahalle üst Mahalle sokakları diğer sokakları her yeri ilan verdirdim yok hiçbir yerde yok Nerede çıksa beğenirsiniz karşı binadaki komşu evine almış Normalde kedim zaten kimsenin yanına yaklaşmaz Hatta öyle her mama verene de gitmez artık nasıl yaptıysa almış evine.
Ben de başka bir komşudan öğreniyorum bunu gittim kapısını çaldım dedim böyleyken böyle hani kedim sizdeymiş dedim içeriye almışsınız Sağ olun dedim üç gündür onu arıyorum dedim kedimi tekrardan alabilir miyim dedim kadın demez mi 3 gündür ona ben bakıyorum sahip çıksaydın vermem ben onu bir daha kimseye Çocuklarım çok sevdi falan Tabii benim kedi de her zamanki benim sesimi duyar duymaz bana doğru koşmaya başladım miyav miyav sesleri geldi kadın kapıyı kapattı yüzüme gitti kapısını çaldım bir daha tekrardan açmadı polis çağırırım defol git falan filan hakaretler yağdırıyor bana saatte 8 gibi falandı Neyse dedim ama ben o kediyi yarın kesinlikle alacağım Yalnız çok sinir oldum bu niye böyle oluyor anlamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer