Kedim öldü, insanlar ‘insanlar da ölüyor’ diye tepki veriyor, sizce neden böyle empatisiz herkes?

Karma aşısını geciktirmiş olabiliriz rutin hastalıkları vardı kilosu çok fazlaydı 6 kilo 400 gram bunun haricinde aldığımız mamayı yaglıymış ve ben günlük az değil biraz fazla koyuyordum bir kedi daha var diye bilseydim çok koymazdım son zamanlarda da bir enfeksiyon kaptı sarı serum taktı sonra ilacını da yaptı kurtulamadı maalesef sarı serumu yedikçe bayılıyor gibi oluyor acaba kasıtlı olarak mı yaptım öyle bir şey kurtulsun diye video atmis veteriner hekimimiz Ben anlamadım çünkü onu kullanan bütün hayvanlar genelde iyileşiyor bizimki niye öldü

Kedim öldü, insanlar ‘insanlar da ölüyor’ diye tepki veriyor, sizce neden böyle empatisiz herkes?
Cevapla