Fare sesini biliyorum ben. Camlar açıktı sesini duyunca kulak kesildim👂
Baktım ki bizim binanın kedisi ekmeğinin peşinde 😀
Hızlı bir tercih yaptım yine 2 can arasında 🙃

Fare sesini biliyorum ben. Camlar açıktı sesini duyunca kulak kesildim👂
Baktım ki bizim binanın kedisi ekmeğinin peşinde 😀
Hızlı bir tercih yaptım yine 2 can arasında 🙃

Evet, ikilemde bırakan bir diğer seçim...
Her ne kadar içim gitse de fareye, o kedinin insanların lehine bir iş yaptığını düşünmek istiyorum böyle bir durumda. Ancak aynı şeyi bir kuş olsaydı söyleyemedim tabi.
Evet farelere karşı bir ön yargılı olma durumu var 😀
Kesinlikle. Ancak bunun birazcık bir haklı nedeni var bence 😊
Ne gibi mesela?😀
Örneğin farelerin kolayca hastalık yayabilmesi 😅
Bu yüzden insanlar farelere ön yargı ile yaklaşıyor
Haklı bir yargı aslında 🙃
Zamanında veba da farelerden bulaşmış..
Kesinlikle. Veba salgını doğru bir örnekti. Buna benzer başka hastalıkların kaynağı olabildikleri için insanların farelere yaklaşımı bu şekilde.
Ben doğaya karışmaya karşıyım😂
Buda belgesellerden gelen uyarılar sonucu oldu yani küçükken aslan ceylanı yakaladığında “neden kameracılar buna müdahale etmiyor” diye kızardım 😀
Daha sonra doğaya müdahale edilmemesi gerektiğini aslanlar olmasa haddinden fazla ceylan olacağını bu yüzden doğanın akışına hayvanlar aleminin düzenine güvenmemiz gerektiğini öğrendim. Hayvanlar bana göre çok zeki ve akıllılar, görevlerini yerine getirmekten başka (azdırılmış olanlar hariç) zarar vermezler başkasına.
Yanisi kedi fareyle oynuyorsa buna müdahale etmem, kediler olmasa etrafta fareler cirit atardı. Belkide sadece “oyun” istiyordur 😂
Hayır hayır cani değilim yanlış anlaşılmasın lütfen, iyi ifade edemedim gibi hissediyorum ama olsun 🙃
Peki farenin yerinde bir kuş olsa?😀
Uçan şeyin karada ne işi var kaşınıyor demek ki 🤨
Ay bilemedim bi “pışş pışşş” derim herhalde 🥲
Aşkım onu bebeklere diyoruz 🤣
Pışt pışt mıydı o uyarı şeysi 😂 haydaaa jshsjsh
Hoşt =köpek
Kışt =tavuk
Pist=kedi
Höst=2 ayaklı camışlara söylenen kovalama sozcukleri ahaha 🤣🤣
Ahahah en sondaki müthiş 🤣
Yalnız kovma ve koruma diyincede ne kadar zayıfmışım hayvanların dilinde onu anladım 🥲
Ben bazen kuşların bile dilini anlıyorum desem 🫣
Ben buna hemen inanırım ki zaten 🫠
Sadece insanların ruhuna değil demek ki onların ruhunada dokunuyorsun hissediyorlar o sıcaklığı, görmek güzel ama duymak ve anlamak bambaşka 💖
💖🫠🥰
Ekolojik dengeyi bozmak gibi bir gayem yok çiçeğim 😂😂 Bu yüzden sesimi çıkarmam izlerim ki çok da keyifli oluyor izlemesi 🫢
Bu hayatın düzeni bu çiçeğim... Kim kimi götürebiliyorsa 🤷🏻♀️😂
Nereye götürüyorlarmış bebeğim tam olarak?😂
Valla kimi öteki tarafa, kimi tımarhaneye hahahaha 😂
Tımarhaneye niye tımarhane demişler acaba?
At mı bu insanlar?🤔😂
Tımar aslında tedavi, bakım gibi bir anlama geliyor diye biliyorum çiçeğim ama bilemedim 😂
Keşke at olsaydım 😌😂
Olur olur at gibi hatunsun zaten bebeğim 🤭😍😘
Umarım kızmazsın 😅
Böyle güzel bir kadından böyle asil bir varlığa benzetildiğim için mi kızacağım? Mümkün değil 🫢
Oyşş oturma organım kalktı 🤭🫠🤣
Hak ediyorsun çiçeğim 😘😂😂
Kadın seni yirim 😬😋🥰
Dur şimdi hastayım sana bulaşmasın, kendime geleyim öyle ye daha keyifli olur hem çıtır çıtır hahahaha 😂
Zor soru 🤣
Yani Tom ve Jerry izlerken hep Jerry tarafındaydım o ayrı konu ama burada zor jdjdj
Fakat yine de kedileri toplum daha fazla beslediği ve ilgilendiği için galiba yine Jerry tarafında olurdum 😂
Her yer kedi, farelerin de yaşam hakkı var jdjdj
Evine girse de mi?🤣🤣
Zaten vicdan yaptırtmak için bu görseli kullandım sjhgf
Bir kanatlarınız eksik bayım 🤩
Şeeden sivriler hep dişi oluyormuş. Dişiler her türde sıkıntılı 🫣🤣
Sonradan o kadar kaşınmasa ben de dokanmam 🥲
Dişilik erkeklik varsa bunun belirteci olan hormon farklılıkları da mutlaka vardır.
Sonuçta hepimiz aynı kaynaktan gelmedik mi?😀
Hayvan aç, ev sahibi adam akıllı yemek vermiyor, ee evde de fare var ev sahibinin de umurunda olmayıp başı boş dolaşan. İhtiyacını da karşılamak zorunda tabii, peşinde koşuyor. Tamam kendini yem etmeyebilirsin ama o kadar da zarar vermene gerek yok be 😂 Hem bazen Tom'un sakin olduğu bölümlerde Jerry uğraşmaya başlıyor. Çok gıcık bi karakter Jerry, eskiden severdim ama büyüdükçe Tom'un safına geçmeye başladım afshjdkx
Dişi sıkıntılı değil 🤣 karmaşık sadece🤣
@Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ kanımızı emiyor şimdi hemcins diye kayırmayalım 🤣🤣
Kayırmıyorum😂 dişi, kendi içinde hayran olunası karmaşık ve kozmik bir yapı😀
Kan emici gibi tabirler yakışmazz😂
Kişinin kendi kan emicidir, harika kadınlar var😀
Ona bakarsan erkek de kan emici olur hatta alası olur😀
Evlendikten sonra kadınların yüzde kaçı mutlu yüzde kaçı hala seksi dişi😂😂
Kişi kan emicidir kromozomları değil 😂😂
Ben bi kaave yapiim kendime. Bu konu uzayacak gibi 🤣🤣
Et et organik 😂😂
Ah, tam bir Tom ve Jerry sahnesi olmuş! 😄 Kedinin avcılık içgüdüsü, fareyle olan oyun durumuna döndüyse bazen fazla müdahale etmemek gerekiyor. Ama fareyi kurtarma içgüdüsü de insanın vicdanına bağlı. Bir yandan kedi ekmeğinin peşinde, diğer yandan minik bir fare korkuyla kaçıyor. Karışık bir durum ama ben genelde her iki tarafı da sakin bir şekilde ayırmaya çalışırım. Sana da bu ince düşüncen için kocaman bir aferin! 🍀
Cevap
16Cevap
Yani eğer altından kişilik karakter analizi çıkarılacak bir tuzak soru değilse izin veririm, izlemek de hoşuma gider açıkçası 😂 Doğayı öğrenmek ve incelemek hoşuma gidiyor asdfbsghx
Ucu açık ama kimsenin yargılanmayacağı bir soru 🙃
Ahaha güzel ve fantastik bir yorum 🤣🤣
Fareyi kurtarmak istedim ama öldürmüş öncesinde oynuyordu.🤦 Sonra bana doğru da fırlattı ben topuk.🏃🐁🐈⬛
Herkes yediğinden ikram edermiş 😀
Yavuz Sultan Selim'i de anmış olalım 🤩🙏
😂evet nasibim peşimi bırakmaz.
Hayır neden kurtarayım fareye iyilik yaptım dersin kediye kötülük yaparsın herkesin bir rızkı var
Doğru 😀
ben sokakta 2 kedinin oynadığı hamsterı kurtardım eve aldık 1 yıldır bakıyoruz cok tatlı
Güzel hikaye sjhgf
tesekkur ederim evladımız oldu artık kfjdkdksks
Ömrü uzun, boy boy bebeleri olsun 😂
🙏🏻🌸
Dokunmam. Dokunacak olsam buralar fare köyü olurdu 😁
Kavalcı gelirdi bir de 😬
😀😀😀
Doğal akiisi bozmam.. Zaten tüm sorun doğaya müdahale edip durmamizdq değil mi :))
İşimize gelince bal gibi de her şeye müdahale ediyoruz sanki bilemedim 😀
Bqnq kalsa edilmesin.. Düşecek olqn düşsün kırılacak olan kırılsın.. Olması gereken olur zaten.. Biz sqdece beyjude bir çabayla olacak olanı ertelemeye çalışıyoruz o kadar :))
Doğru 😀
Bana denk gelmiyor böyle şeyler zor kararlar vermek zorunda kalmıyorum 😐
😂😂
Kurtarmam, iyilik yaramaz sonra o fare Kapıdan bacadan çıkar bela olur.
Evet yani, kedi farenin de zevk alacağı bir oyun bulmalı 😂
Kediyi uzaklaştırmaya çalışırım. Varsa bir şeyler veririm onu yesin.
Ne güzel bir düşünce 🫠
Kurtarmam. Doğal döngü. Güçlü olan kazanacak. Tıpkı benim kaybettiğim gibi🚬
İçimi acıttı bu cevap benim.
Döngü devam edip sular çekilince karıncalar balıkları yer biliyorsun değil mi?🙃
Ne olursa artık. Batsın bu dünya hepimiz de batalı.
Gercek belgeselciler akışı bozmaz
Gerçekle belgesel aynı olmuyor ama ben de bu defa bozmadım 🙃
düsünemem.. bakamam bile
Gerçekler sjhgf
Düşünürüm ama uygulamam. Hayat felsefem jsjsjsj
Zalim sjhgf
Oyunbozaaan jhshjsh
Bi güzel izlerim hiç karışmam
Ayy
Yaban Faresi ak, işim yok bir de elime mi alıp kurtarayım :D
Ahaha pist dersen kedi kaçar belki yaa 🤣🤣
Yok la, denedik biz... 1 adım geri 5 adım ileri gidiyor inadına...
Bir de fare ağzındayken yaparsan sinirli tuhaf bir ses çıkarıyor, böyle uzun hava bir ses😅
Ahaha 🤣🤣
Yeni farkettim, senle de amma çakışıyoz ha😅
Gizliden çıkarsan bir yorum yapabilirim bu konuda 😂
Yapamazsın, çünkü önceki çakışmalar da hep gizliydi :D
Aile toplum etiketindeki soruların sebepli. Benim o etikete ilgim var aslında sadece. Senle ilgisi yok da. Soru tarzını ayırt ettim dün yani ben de fark ettim evet 😂
Dur sana bir işaret göndereyim mesela :D
Şu evlilikle ilgili sorular da senin degil miydi?😂
Nasıl bir soru bilmiyorum ama bak o ben olmayabilirim işte :)
Yok be, bunu ben sormadım :D
Sana da yazılmıyor ki sorunun linkini atayım, DMni kapatmışsın hepten :)
Boş yere uğraştırdın😅
Kapattım anahtarı da denize attım 😂
Sorun değil çilingir ararız, 5 dk hemen açar😅
Gizli kaldığın sürece gerekirse duvar örerim inat değil mi?🤣🤣
Kendi mapusunu kendin örmüşsün zaten herkese karşı👍
Herkese karşı diyerek bana laf edemezsin.
Yazdığın cevap küfür içeriyor.
Soruda küfür yazan özelde neler yazmaz?
Selametle 🫡
Yorumunu sadece gülerek okuyorum😂
🖐🖐
Ben de oyuna katılırım 😂
Bu iyiydi 😂
Ahaha kahkaha attırdın 🤣🤣
Doğanın kanuna karışmam.
Hayır düşünmem çünkü fare sevmiyorum.
Fareleri sevmem zaten kediyi takdirle izlerim.
Olması gereken bu diye düşünürüm
Doğanın kanunu bu
Farenin yerinde kuş olsa peki?😀
Aşırı vicdanlı bir insanım ikisine de acırım belki hamle yaparım ama hiçbir hayvan tuttuğu avı kolay kolay bırakmaz bu yüzden doğanın kanunu bu dedim 😇
Düşünmem ya shshs
Gitti fare sjhg
Canı sağolsun 😂
Ölmesi dışında sorun yok 😂
Shehjehd onu da biz düşünüceksek ohooo 😅
Düşünmem 🤣
Neden peki?😂
Fare zararlı ve tatlı değil 🤣🫠🫠
Aman bırak yesin ya onun menüsü o fareli kebab
Itle köpeğin arasında tercihimiz kedilerden yana
Oyun oynuyorlarsa niye kurtarayım
Olabilir ya
Karışmam
Yooooo
Düşünmem
Yemiyorsa kurtarırım.
Hayır
Kurtarmstm bir kez
izlerim
Fareyi kurtarmam
hayır ben korkarım
hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?