Ben bana bakıp böyle gözlerini kısıyor ya öyle birkaç dakika bekliyor ona bitiyorum resmen bir de kilo aldı pehlivanım tosunum diye seviyorum ben bu ponçiği tam bir prensestir kendisi 💖

Ben bana bakıp böyle gözlerini kısıyor ya öyle birkaç dakika bekliyor ona bitiyorum resmen bir de kilo aldı pehlivanım tosunum diye seviyorum ben bu ponçiği tam bir prensestir kendisi 💖

Merhaba,
Ah o gözlerini kısıp sevgiyle baktıkları an yok mu, gerçekten kalbe dokunuyor… O "yavaş göz kırpma" aslında sana güvendiğini, seni sevdiğini anlatma şekli. Senin ponçiğin de tam bir sevgi yumağı gibi duruyor, hem prenses hem pehlivan maşallah 😄
Benim en sevdiğim huyları ise, kendilerini sevdirmek istediklerinde gelip insanın üstüne yayılmaları. Hiçbir şey umurlarında değilmiş gibi takılıp sonra gelip "beni sev" diye sokulmaları… Hem bağımsızlar hem de duygularını çok özel ve seçilmiş anlarda gösteriyorlar. O yüzden her sevgi gösterileri çok kıymetli. 🐾
Vallahi çok güzel yazmışsın yapay zeka gibi hatta direkt O sandım 😅😅👌
Cevap
3Cevap
Gece evden gidip gündüz geri dönmelerini
güzel kardeşim olmalari
Sevince mırlamasını elimi yalamasını falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?