Arkadaşlar kedimin iyi olmasi için daha ne yapabilirim? Aydın/Nazilli civarı yardımcı olabilecek varmı😔?

Son dönemlerde zayiflama ve iştahsızlık başlamıştı daha doğrusu ben öyle sanıyordum ama aslında hayvancagiz yiyemiyor hiçbir şeyi. Ağzının içinde zannediyorum ki bi apse veya iltihap, yara var. Yumuşak gıdalar vermeye çalışıyorum seveceği şeyler vermeye çalışıyorum ama artık elimden bir şey gelmiyor.

Bakın 24 yaşında bi erkegim oturup ağlıyorum. İşimden ayrıldım veterinere gidecek imkanlara sahip değilim. Ama bir uzmana ve tedaviye ihtiyacı var. Cebimde kaç para varsa iyileşmesi için veririm ama yetmiyor işte. Ben oğlumu istiyorum yine boncuk boncuk gözleriyle bana baksın istiyorum. Sırtını okşadıgımda pamuk gibi hissettirsin eskisi gibi istiyorum.

Bana karşı asla soğuk davranmadı bu güne kadar hep sevdiriyor kendini ama kendine bakamıyor artık. Tüyünü temizleyemiyor, yemeğini yiyemiyor. Gözümün önünde eriyip gidiyor oğlum ve ben hiçbir şey yapamıyorum 😖
Lütfen para filan zaten istemiyorum kimseden. Alıp götürse birileri tedavi ettirse ömür boyu duacısı olurum. Haricinde buraya kadar okuduysan güzel insan; Senin de duanı bekliyorum ❤️‍🩹🍀
Arkadaşlar kedimin iyi olmasi için daha ne yapabilirim? Aydın/Nazilli civarı yardımcı olabilecek varmı😔?
Arkadaşlar kedimin iyi olmasi için daha ne yapabilirim? Aydın/Nazilli civarı yardımcı olabilecek varmı😔?
Cevapla