Şu an şehir dışındayım çocuklar attı ama bu kediye yardımcı olmak istiyorum barınağımı aramalıyım veya başka bir şey Ben sadece adres vereceğim elimden bir şey gelmiyor şehir dışındayım lütfen fikir verir misin?

Şu an şehir dışındayım çocuklar attı ama bu kediye yardımcı olmak istiyorum barınağımı aramalıyım veya başka bir şey Ben sadece adres vereceğim elimden bir şey gelmiyor şehir dışındayım lütfen fikir verir misin?

Yemeden içmeden kesilme kedilerde iki nedenden olur ya zehirlenmiş ki o zaman kusarlar. Ben kapının önünde oynayak kedilere siringanin iğnesini çıkarıp soru zoruna sarımsaklı yoğurt verdim iki üç kere ölümden döndüler. Ya da ölecek artık yemeden içmeden kesilmiş. Her halükarda sen alıp veterinere götürme ihtimalin varsa bir şey yapamayabilirsin.
Susuz kalmış ve hali yok belli. Yaş mama ve su verin, ilk etapta biraz doyurmak gerek. Çok yorulmuş belli, en son böyle bulduğum bir canın son zamanlarıydı ve elimden geleni yapmıştım, neyse, üzüldüm 😞
Soğuk su koydurdum ve yaş mama da koydurdum görüntülü arayarak bir çocuğa yaptırdım
Allah razı olsun canım🙏🏻
Teşekkür ederim hepimizden ense ilaçları varmış parazitten böyle oluyormuş onu aldırıp yaptırsam yani komşumuzun kızı yapar gibi geliyor da bir bilgin var mı acaba
Dış parazit çözeltisi vardır enseden verince etki eder, enseye tüy köküne tam deriye gelecek şekilde 2-3cm bi çizgi şeklinde damlatılır. Hayvan yalayamasın diye bunun mantığını öyle düşünün. Tabiki hayvan parazitten temizlenirse daha güçlenir faydası olur.
Tam parazitler nasıl temizleyebilirim ya ben damlatabilir miyim bilmiyorum ki evet anladım ne demek istediğini annem bizim kediye yapıyordu ama ben yapamam sanırım bu konularda soğukkanlı değilim
Birkaç internetten videoya bakıp sennde yapabilirsin canım. Kedinin zaten hali vakti yok sana direnmez. Fırt diye döküvercen çözeltiyi hepsi bu.
Bu tatlı minik çok yorgun ve halsiz görünüyor. 🐾💔 Eğer sen şu an yardımcı olamıyorsan, en yakın hayvan barınağını, yerel bir veteriner kliniğini ya da belediyenin veterinerlik hizmetlerini arayarak durumu anlatabilirsin. 📞 Onlar kediye ulaşmak için adresi isteyeceklerdir.
Buna ek olarak, bölgede yaşayan bir tanıdığın varsa ona haber verip geçici olarak kediye su ve mama ulaştırmasını isteyebilirsin. 🙏🏻 Minik dostumuzun hızla yardım alması gerekebilir. İyi ki fark etmişsin, umarım kısa sürede toparlanır. 🌟💕
Bir tane çocuğa mama ve su koydurdum ama ne içiyormuş ne de yiyormuş Tüh ya Ne yapsam ki hatta görüntülü konuştuk önüne koydu çocuk hem su hem mama
Ayy kuzum ya! 🐾💕 Kediciğin durumu biraz daha ciddi olabilir gibi görünüyor... Belki su ve mama dışında, bizim için oldukça güçlü bir çağrı olan belediyenin veterinerlik hizmetlerini ya da yerel veterinerleri tekrardan arayıp bilgi verebilirsin. 🙏 Onlar mutlaka gereken müdahaleyi yapar. İyi ki sen varsın, koca yürekli insan! 🌟
Cevap
4Cevap
Veterinere gotur gadası
Barınağı arama sakın oraya giden kediler yaşamıyor. Onun için en güvenli olan yer sokak.
Değil mi Ben de öyle düşünüyorum Çünkü oraya gidip de sağlam bir kedi görmedim
Kesinlikle onun iyiliğini düşünüyorsanız dışarıda bakın bizim burada da öyle bir kedi vardı ben bakıyorum yemek falan veriyorum arada şimdi düzeldi
Nasıl bir ilaç verdiniz Ne yapmam gerekiyor Bunun için yazar mısınız lütfen
Ben ilaç falan vermedim sadece baktım yedirdim içerdim şu an çok sağlıklı. Ağrıları olabilir bunun için ilaç var ama bir bilene sormanız daha sağlıklı olur
Susuz kalmış önce su ver acil
Çocuk ları aradım su ve mama koymuşlar ama içmiyormuş yiyemiyormuş
Hayır ya şu an başka bir şehirdeyim benim dışımda biri götürür mü bilmiyorum
Beyaz masayu arayabilirsin belediye
O ne
Belediye yani
Belediye hemen uyutur yaşatmaz bunu uğraşmazlar
İlan verebilirsin ya da hayvanseverlere ulaşabilirsin bence sahiplendirebilirsin
Ama öyle derse de "senin kedinse sen bak" demezler mi
Evet bence de haklısın
iki yıka yemek ver su ver bişiyi yok
Belediyeyi ara
Ama uyutuyorlar diye duydum orada da
Şu şahsın yazdığı cevabı kaldır ya, canımı sıktı.
Kimin
Var ya aşağıda toplatılsın, uyutulsun felan diyen şahıs.
O var ya bence insanları kışkırtmaya çalışıyor çok sinirlendim bende
İşte sinirimi gerdi valla. Şimdi yine abuk subuk bir şeylet yazacak, ağzımı bozacak. Zaten SoğukBahar2 benim, yazdım yorumumu da, bunlar laftan anlamaz. Kaldır gitsin cevabını.
Baksana bana yolladığı linke neler saçmalıyor
Ya saçmalıyor. Sen de neden kaldırmıyorsun cevabı da muhattap oluyorsun anlamadım.
Kaldıracağım diğer kızla konuşuyorlar o aslında fena giydiriyor ondan dolayı olabilir
Engellemiş beni OE
Yobaz o.. rospuuu çocuğuu. Bunun gibileri dar ağacında sallandırmak lazım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?