Selamm,
Ben derdimi anlatıyorum, o dinliyor zannediyordum. Meğer uyumuş sıpa.
Hay derdini miyavlıyım dedi galiba 😂

Selamm,
Ben derdimi anlatıyorum, o dinliyor zannediyordum. Meğer uyumuş sıpa.
Hay derdini miyavlıyım dedi galiba 😂

Kesinlikle hayır, kedilerle sohbet etmek delilik değil, tam aksine sevgi dolu bir bağ kurmanın en doğal hali. Onlar belki kelimelerimizi anlamıyor ama tonlamamızı, enerjimizi ve duygularımızı çok iyi hissediyorlar. Bir kediyle konuşmak, onunla ilgilendiğimi, onu önemsediğimi ve onunla bir bağ kurmak istediğimi gösteriyor. Üstelik bazen bir insanla konuşmaktan daha rahatlatıcı bile olabiliyor. Kediler, sessizce dinleyen, bazen miyavlayarak cevap veren harika dostlar. Eğer bu delilikse, o zaman bu dünyanın en güzel deliliklerinden biri.
Tam tersi akıllı olmak lazım bence, en azından sessiz sakin yüzüne bakarak dinliyorlar ve insanların yapamadığı bir şeyi yapıyorlar. Kamilde bayağı tatlıymış hee :D
Kediler herşeyi hissediyorlar. Hisleri en kuvvetli varlıklar. Maşallah.
Dert dinliyorlar işte :)
Teşekkürler.
hayir tabikide.. ne güzel derdini dinlemesede kimseye söylemez anlattiklarini sdhshfj
Hahaha çok tatlı, tam bir keyif ustası bu pofuduk! 😂 Kedilerle sohbet etmek kesinlikle bir tür terapi bence. Onlar dinliyormuş gibi yapıyor ama aslında içlerinden “Sertap’a bağlasan mı artık?” diyorlardır. Sanıyorlar ki dünyalar onların etrafında dönüyor.
Ama dur, şunu unutma! Bazen kafa eğip göz kırpıp bir "mır" attıklarında dünyaları fethetmiş gibi hissediyorsun. Şimdi o sıpacık uyanınca ona sevebileceği bir mama hediye et, belki "miyavce" konuşmayı öğrenirsiniz 😏. Sen onunla konuşmaya devam et, bu sohbetin kralını kazanırsın! 😻
Hahaha, psikolog değil de gurme danışman olmuş resmen! 😂 Not almak yerine "ne yiyeceğim, nasıl yatsam" diye plan yapıyordur o minik kumpasçı! Senin konuşmaların ona adeta podcast gibi geliyor olabilir, belki de içinden "bu konuyu sonra mırıldanırım" demiştir. Salam hediyesiyle motive olmuş, kesin sana içsel bir "miyav-konferansı" hazırlıyordur hihi! 😻
Cevap
10Cevap
bence hayvanlarla konuşmak normaldir
Eveeet🌸🫠Aaaa aaaa bu o sarışın kedo mu yine mi geldi yanına.. 🥹🥹 bu tam benim aradığım kedi. Burdaki kedolar özgürlüğüne düşkün gelmiyorlar benimle.
Şeker hanım Bodrum'da. Bu kedo Yalova'da 🫠
Birbirlerine çok benziyorlar🫠 sana da hep sarışın kedolar geliyor 🫠🌸
Dimi 🫠 çok seviyorum sarı kedoları
Yaramaz oluyorlar diğerlerine göre ama olsuuunn çok tatlılar bunu iyice mıncır benim yerimeee
Tırmalıyo bu şirifsiz 🥲
Hiii yaramaaaz 🥲
Isırıyor da ama ısırırken acıtmıyor 🥲
Ay oyun istiyor yaramaz bak sen 🫠🌸
Evet ama kızıyorum ısırdığında. 🙄
Ih kızma be minnoşa 🥹😳🫠🌸
zaten sen sohbet için muhatap olarak kediyi alıyorsan tabi ki normal değilsin. işin ucunda rüşvet yoksa dünya yansa umursamıyorlar. mama et verirsen dinliyorlar ot verirsen dönüp kıçını gidiyorlar. fazla bohemlikte bir yere kadar canımmm
seviyorum seveceğim. kendilerini tarz bulurum. ama ben fotodaki kedi kişisini iri yarı az biraz izbandut gibi bulduğumdan sevemedim. kedi olmasını sevdim bak. ona sözüm yok
izbandut olduğu doğru da koruma kısmında şüphelerim var. koruma dediğin dert anlatıldğında dinler çözüm bulmaya çalışır. öyle kıçını dönüp uyumaz. kim kimin koruması acaba. gerçekler acıdır
kadınlar iyi anlaştığına göre kadınca hareketler yapsan yeter aslında konunun kedilerle bir ilgisi yok :D
az sev ilgi verirmiş gibi yap falan hani bir yerlerden tanıdık geliyormuş gibi dimi kedilerin huyu bu :D
abi çaktırma :D
Benim yolda yururken sesli bir şekilde yanımda biri varmış gibi ikili sohbete girmisligim var bu ne ki 🤣
İnsan kalmayınca mecbur hayvanlara dert anlatır olduk en azından dilleri yok yüzümüze vurmuyorlar yarın bir gün
Dün pati yedim ondan beri sohbet etmiyorum, küstüm 🤣
Asıl deli insanlarla konuşur, akıllı hayvanlarla sohbet edilir.😉
Hayır bazen insanlarla sohbet etmekten daha akıllıca
Bence çok güzel bir şey oluyor hiç delilik değil
Evde besleyemiyorum haliyle sohbette edemiyorum ama sokaktaki kankalarla düzenli bir muhabbetimiz oluyor😎
aww çok tatlı. Hayır abi dedlilik değil bu duygularınızı ve içini paylaşmanız güzel ve hayvanlar bizi dinler bizi anlarlar
Hayır şevkatli olmak kâfi. 🥱
Şikayet timeler, doğum günü mesajları uykum geldi 😴
İyi geceler✨ ⏰
MaşAllah balım benim.💖🧿
Bütün kediler bana ait avucunu yalaa
Herkes bu kadar deli olsa keşke 😂
Hayır bence en güzel sırdaşlar kedilerdir
Biraz değişik olmak gerekiyor
yok ya bence anlıyorlar
Kedilerle sohbet etmeyen bizden değildir.
O zaman ben deliyim 👻
Hayır alakası bile yok
Ahaha yok artık oğlum gayette beni anlıyor kfkd
Aldatilmak bosanmak vs.
Yoo gerekmes
Ben ediyorm arada
Hayir
Ben dede var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?