Hayvanları sahiplenmek aslında hayvan için her ne kadar iyi gibi gözüksede kötü değilmi?

Yani bi hayvan sahiplenme kime sorsak hayvan için vesayre çok güzel sevap hayvana iyilik ama ben duruma böyle bakmıyorum hayvanı tamam sahipleniyolarda 4 duvar arasına kitli yolar hayvanın yeri doğası ev değilki ha şahsen ne kadar iyi bakılsada evin içinde ömür boyu dört duvar arasında kitlenmesinden sokakta gerekirse aç ama özgür gezmesi daha iyidirki adım başı sokaklarda mamalar sularda var ki hayvanlara üşüme falan diyolar onlar bizim gibi değilki Allah ona göre kürkünü yaratmış sizce?

Hayvanları sahiplenmek aslında hayvan için her ne kadar iyi gibi gözüksede kötü değilmi?
Cevapla