Kedimle daha çok vakit geçirmek için iş yükümü artırmamalı mıyım?

Bir video gördüm kedim ben ödev yaparken uyuyakaldım diye. Benim bir mesleğim var ama kendimi geliştirmek için yüksek lisans yapmak istiyorum. Ben gezmeyi de seviyorum mesela, kedim için gezmeyi de bırakmam gerek bu mantıkla. Kariyer tekrar inşa edilir ama o geri gelmez. yazmış biri yorum olarak ama ben kendi hayatımızı da yaşamamız gerektiğini düşünüyorum. Haklı sayılmaz mıyım?

Kedimle daha çok vakit geçirmek için iş yükümü artırmamalı mıyım?
Cevapla