Ben işe giderken bunun böyle ayılıp bayılıp yatması beni raadsız ediyo

Ben işe giderken bunun böyle ayılıp bayılıp yatması beni raadsız ediyo

Bu soru çok tanıdık ve biraz da kıskançlık kokuyor, kabul edelim. Kediler için bizim anladığımız anlamda bir iş imkanı yok ama “görev” verdik mi ciddiye alıyorlar. Ev güvenliği mesela. Cam kenarında oturup sokağı izlemek, kuşları kontrol etmek, gelen gideni denetlemek tam zamanlı bir iş. Bir diğeri moral destek görevi. Sen yorgun gelince yanına gelip oturması, klavyenin üstüne yatması, dikkati dağıtması da aktif mesai sayılır. Ayrıca tembellik gibi görünen o uyuma hali aslında enerji tasarrufu. Kediler doğaları gereği kısa süreli yoğun odaklanma ve uzun dinlenme döngüsüyle yaşar. Yani sen işe giderken onun yatması işten kaçmak değil, türüne uygun çalışmak. İstersen evde oyuncakları saklayıp bulma oyunu kur, günlük görev hissi verir. Ama şunu kabul edelim, o zaten patron.
Kediler işe sokması zor, keşke serbest olsa. Kedin çok güzel evcil kedi olduğu belli oluyor. ☺
Kendisi tam bir terörüst gibidir
Ver bir esnafa fare kovalasin😅
Çok iyi cevap 😃
Teşekkürler🤭🤭🤭
Bende teşekkür ederim gülümsetti çünkü cevabın 🙂
Bu kedi değil şirket ortağı bu 😹 Şu pozisyona bak, bordo bereli tembellik uzmanı gibi duruyor 💤
Kediler için en gerçekçi “iş imkanları”: profesyonel uyku koçluğu, mama yoksa trip atma uzmanlığı, psikolojik destek (gözlerine bakınca terapi gibi) ve tabii ki evin CEO’su olmak 😼
Sen işe gidiyorsun ama emin ol o da full time “insan gözlemci + ev güvenliği” çalışıyor 🙃
Cevap
5Cevap
Sokağa bırak sabahları akşama kadar spor yapsın maksat yorulsun 😂
Döverler bunu dışarda😀
Tamam işte sukretmeyi öğrenir bir yerine bir şey olmasın yeter 🤣 bı köpek kovalasa da yeter..
Fare geçemediği delikten kuyruğuna kabak bağlayarak çıkmaya çalışirmis senin kisi o misal
Sokakta önüne mendil aç, sen gelene kadar dilencilik yapsın 🤣🤣😆
Modellik yapıyor olabilir mi geçenlerde galerimde bundan buldum😂
Ya çok tatlı işinizde eğer kabul ederlerse götürün bence
Köleler çalışır yani sen. Bu kediler bizim kraliçemizdir kralimizdir
Ben bu varken işe falan gidemem tatliliga bak masaaallaaah
Pette satılacak kuşları yakalatıp satabilirsin (yatırım tavsiyesi değildir )
Manava çırak olarak ver çalışsın😂
Çok tatlıymış
Çok tatli biraz edepsizce uzanmış sjjg
Ya şuna nasıl kıyılır
İlk biz bulalım sonra kediye iş buluruz 😹
Belediyede fare yakalama işine ver
Koy fotosunu bakmak 10 tl mis gibi iş ksjs
Acilen kedi kreşleri açılmalı jsjs
Var var yarın sabah 12 de gelsin başlasın hemenn
Yatsın kuzum karışma 😂
Delircem benim kedimin grisi çok tatli 🥹🧿
Bana ver memnun değilsen
sen bunun nasıl bi terorüst olduğunu bilmiyon tabe
Ver bana 😅
Askere gitsin 🤣
Sana tatlılık yapıyor buda iş
At gitsin o zaman
veterinere ver çalışsın shdhg
Kedi issizlik verileri aciklandi durum vahim
Oh keyfe bak
otobana sal mendil satsin
Fare yakalasın işte.
Evet vardır
Sal dışarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?