Sokak hayvanlarının uyutulması yasası hakkında ne düşünüyorsunuz?

evet bencede tam bir katlima uyutulmasına karşıyım ama bir düzene sokulması gerekiyor her yer köpek kaynıyor ben işten çıkıp kursa gidiyorum ve eve geç dönüyorum sürekli peşime köpek takılıyo hadi geceleri dışarda insanlar oluyor amcacım seninle geçebilirmiyim diyorum ama sabahlar 7 de kalkıp işe gidiyorum kimse yok dışarda bu sabahta 5 köpeğin yanından geçtim 2 tane ben kadar köpek peşime takıldı korkudan napıcağımı şaşırdım bi düzen getirikmeli artık her yer kocaman kocaman köpekler kaynıyo yine küçük olsalar korkmam hepsi ayı gibi bazen sırf bu yüzden kısa mesafe için taksiye biniyorum para da yok napalım
Sokak hayvanlarının uyutulması yasası hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla