Sokak hayvanları yasası hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben öldürülmelerine karşıyım çünkü bu toplumda büyük infial yaratır, ama sokaklarda da başıboş köpekler olmamalı bazı hayvanseverler (!) sokak hayvanlarına yardım ettiklerini sanarak otoban kenarlarına mezarlıklara ormanlık alanlara köpek mamaları haşlanmış veya çiğ etler götürüp döküyorlar ve o civarlarda köpeklerin çeteleşmesine sebep oluyorlar, bunun yerine sokak hayvanlarının sorumluluğu her bir ilde tek bir birime bağlı olmalı ve hayvanseverler de bu birime bağlı çalışmalı, sizin fikirleriniz neler bu konuda?
Sokak hayvanları yasası hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla