Odamın penceresine kumru veya güvercin hafif çalı çırpı taşımış ve yumurtlamış?

Merhaba ben üniversite 1. Sınıf öğrencisiyim özel bir apartta kalıyorum odamın penceresinin dışına güvercin veya kumru emin değilim az biraz çalı koymuş ve 2 tane yumurtlamış ben bayram dönüşü finaller için geldiğimde farkettim ne pencere açabiliyorum ne bir şey birde orayı yuva bilip sürekli yumurtlamaya gelirseler bunun önü arkası kesilmez odama bit pire girebilir. Bir şey olmaz demeyin bizim kendi evimize de aynısı olmuştu 3 yıl balkona çıkamamıştık her yer bit pire olmuştu ve çok zahmet çekmiştik. Ben öğrenciyim yabancı bir şehirdeyim ve kimsem yok çekinik, takıntılı biriyim yardım edicek kimsede yok yumurtaları taşısam mı diye düşündüm ama cesaret edemedim kumruyu kovdum bi 5 saat gelmedi şimdi tekrar geldi yine kovdum gitti ama ben uyurken gelicek bu sebeple yumurtaların etrafına şişeler dizdim. Yaptığım çok günah ama bana fikir verin başka ne yapabilirim hava sıcak yumurtalar bozulmaz etrafına da sıcak su (kaynar değil) dizdim. Hani başka ne yapabilirim taşıyabilir miyim yuvayı ya da herhangi bir güzel fikir biliyorum yaptığım çok günah içim cız ediyor ama gerçek bu o kuşları penceremde görmek bile kaşınmama yetiyor cani falan değilim hayvanları çok severim ama benide anlayın fikirlerinizi bekliyorum

Odamın penceresine kumru veya güvercin hafif çalı çırpı taşımış ve yumurtlamış?
Cevapla