Başıboş köpekler için 2. plan belirlenmiş! Sizce olması gereken bunlar mı?

Başıboş köpek sorunu uzun süredir konuşuluyordu. 2. planı açıklamışlar. Bu plana göre de;

  • Kısırlaştırılacak ve sahiplenilmesi için duyuru yapılacak.
  • Bir süre içinde sahiplenilmeyenler büyük bakımevlerine konulacak. Olmayan bölgelere bakımevleri inşa edilecek.
  • Köpekler sokaklara geri dönmeyecek.

Sizce de böyle mi olmalı? Ben bunu nedense kabullenemiyorum. Köpek saldırılarını falan görüp çok üzülüyoruz ama köpek bakımevleri de hiç sağlıklı değil haberlerde gördüğümüz kadarıyla.

Başıboş köpekler için 2. plan belirlenmiş! Sizce olması gereken bunlar mı?
Başıboş köpekler için 2. plan belirlenmiş! Sizce olması gereken bunlar mı?
Cevapla