Evde beslenen kedi, köpek, gelincik vs gibi hayvanlara 31 aralığa kadar çip taktırma zorunluluğu geliyor. Taktırmayanlara para cezası olacak. Siz bu kararı nasıl buluyorsunuz?
Evcil hayvanlara çip takılması zorunluluğu getirildi! Sizce doğru bir karar mı?
Evet bence doğru bir karar. Kaybolduklarında çok üzülüyoruz malum. Daha önce annemin kedisi kaçmış ve günlerce bulamamışlar. Döndüğünde hastaymış. Bunu asla yaşamak istemem.
Geçen sene geldi bu yasa çip zorunlu ve o çipi kayıt ettirmek de zorunlu ve de doru karar eve alınıp sonra sokağa terk edilen çok hayvan var onun önüne geçmek amaç
Altında farklı bir amaç varsa bir şey diyemem ama eğer sokağa atılan hayvanların kime ait olduğunu tespit edip ceza verebileceksek güzel uygulama olur. :)