Köpeğim dün gece köpük şeklinde kustu çok endişelendim veterineri aradım parazit aşısının gecikmesinden kaynaklanabileceğini ve köpeğimi takip etmemi kusması devam ederse kendisine getirmemi söyledi geceden beri kusmadı çok şükür ama eski neşesi de yok endişeliyim köpekler köpük şeklinde neden kusar?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhabalar, köpeğinizin kusma nedenini tam olarak onu muayene etmediğim için bilmiyorum ancak kusma durumunun nedenleri arasında en önemlisi yediği besinlerden kaynaklı olabilir.
Köpeğim kusuyor sebebi nedir?
Yediği besinin bozulmuş olması, boğazına takılması ya da sindirememesi gibi durumlar sonucu köpeğinizde kusma refleksi oluşabilir. Bunun devam etmesi ciddi sorunlara neden olur. Ayrıca bazı hastalıklar sonucu da kusma semptomu görülebilmektedir. Nedenin ne olduğunu net söylememek için hekimin genel bir muayene etmesi şart.
Sanırım besinsel basit bir durum olabilir. ama en yakın zamanda hekime görünmesi gerek. halsizliğinin sebebi mide pH sının asit düzeyinin artması. kusma anında mide asitinin boğaza kadar gelmesi hayvanda bir durgunluk hasta görüntü oluşturabilir. Bol su tüketmeli hekimin dediği gibi iç dış parazit aşılarının zamanında yapılması lazım tükettiği besinlerin taze ve son kullanma tarihleri kontrol edilmeli.
çok teşekkür ederim sorumu yanıtladığınız için
@üveys VeyselBecerman oğlumun bugün dış paraziti yapıldı iş parazitini içmek istemediği için yaş mamasına karıştırdık ama şimdi yaş mamayı da yemek istemiyor ilaçlı mama ne kadar bekleyebilir
Merhaba, maalesef bekletilmez. nasıl biri ürüne konulduğunu ortam sıcaklığı vb gibi durumları bilmediğim için süre olayını söyleyemem , sadece dış etkenlere karşı yetisini kaybedeceğinden , mamayla kontaminasyon içinde olduğu için bekletilmesi etkisini yitirir.
Köpeğim aşıdan sonra halsizleşti bir şey yiyip içmiyor üşüyor bu normal mi? Rica etsem soruma cevap verebilir misiniz?