Evde kedim var ama yine de bir kedi daha sahiplenmek istyorum?

Tekir kedim var onu da sokakta hastayken sahiplenmiştim. 1.5 senedir benimle ve erkek kısır. Şmdi dün yavru kedi 2 aylık felan sokakta denk geldi peşimden geldi onca yol kıyamadım erkek arkadaşımın evine getirdik şimdilik. Ve kız kedi. Bugün veterinerde iç dış parazit yaptırdım mama da aldım. Ama erkek arkadaşım buna bakamaz çok ilgisiz ve kedileri pek sevmiyor. Nasıl bakacağını da bilmiyor. Dışarı bırakmak da istemiyorum. Kendi evime götürsem benim kedim ne tepki verir benim kedim 1.5 yaşında bu kedi 2 aylık. Arkadaş olurlar mı zamanla acaba ve ilk gördüğünde dövüşürler diye endişeleniyorum
Evde kedim var ama yine de bir kedi daha sahiplenmek istyorum?
Cevapla