Kars’ın Sarıkamış ilçesinde, annesi ölen iki köpek yavrusunu bir eşek sahiplenerek emziriyor.
İlçede besicilik yapan Soner Yaşar’a ait köpek, iki yavru dünyaya getirdi. Bir süre sonra anne köpek ölünce yavrularını eşek emzirmeye başladı.

Kars’ın Sarıkamış ilçesinde, annesi ölen iki köpek yavrusunu bir eşek sahiplenerek emziriyor.
İlçede besicilik yapan Soner Yaşar’a ait köpek, iki yavru dünyaya getirdi. Bir süre sonra anne köpek ölünce yavrularını eşek emzirmeye başladı.

Merhamet akıl ile ilgili bişey olmadığı için insana özgü birşeyde değil bence hayvanlarda var olabilir. insanlara akıl ile verilmiş bişey olsaydı.. Sözde çok zeki insanların merhametli vicdan sahibi olması gerekirdi maalesef insan canlısının akıl , us ile olayı çıkar ve menfaate dönüştürmesi merhamet vicdan gibi duyguları yok etmesine sebep olur.
Bu bence canlının içinde var olan bişey içgüdüsel denebilir merhamet ve vicdan sahibiyseniz öylesinizdir ya da değilsinizdir. Olay içimizde? aklı ile hareket etmeyen içgüdüsel davranan hayvanlarında içinde belki insanoğlundan çok merhamet var.
Cevap
21Cevap
İnsanlar merhamet denen duygusu unutalı asırlar oldu gadası
hayvanlar insanlardan daha merhametli zaten
Bazı insanların hayvanlardan öğrenmesi gereken çok şey var.
Ve insan yalnız kalmıştı.
Hüznün derinliklerinde yüzüyordu.
Etrafındaki tüm hayvanlar ona yaklaştı ve şöyle dediler:
‘Seni bu kadar üzgün görmek istemiyoruz, ne dilersen dile, senin için gerçekleştirelim.’
İnsan dedi ki; ‘Daha iyi görmek istiyorum.’
Akbaba dedi ki; ‘Görüşüm senin olsun, al.
İnsan dedi ki; ‘Daha güçlü olmak istiyorum.’
Jaguar cevapladı; ‘Benim kadar güçlü olacaksın.’
Sonra insan dedi ki; ‘Yeryüzünün sırlarını öğrenmek istiyorum.’
Yılan dedi ki; ‘Hepsini sana ben göstereceğim.’
Böylece, insan hayvanlardan aldığı bütün özelliklerle beraber gitti. Onun ardından baykuş, geride kalan hayvanlara dönerek şöyle dedi:
‘Artık insan daha çok şey biliyor ve daha çok şey yapabilir. Artık ondan korkmaya başladım.’
Geyik şöyle cevapladı onu; ‘İnsan, ne istediyse aldı. Artık üzüntüsü bitecek.
Ancak baykuş böyle düşünmüyordu: ‘İnsanda hiçbir zaman dolduramayacağı bir boşluk gördüm. Onu üzen ve devamlı istemesine sebep olan şey işte bu boşluk. O almaya devam edecek. Ta ki yeryüzü ona şöyle diyene dek: ‘Artık bende sana verecek hiçbir şey kalmadı.
Hayvanlarda merhamet varda bazı insan musvettelerinde bile Yok
Merhamet insanlardan gideli çok oldu bence. İnsaniyet, merhamet, sevgi, hoşgörü birçok güzel duyguyu hayvanlardan örnek almalıyız
Bazı insanlara hayvan diye hakaret ediyoruz ya bence insan diye hakaret etmemiz gerek öyle bir dönemdeyiz...
Hayvanlardan bir zarar geldiğinde düşünme gücü yok deriz de.. insanoğlu can yaktığında yaktığında.. bunun hiçbir açıklaması olmuyor işte..
Hayvanlar insanlardan daha merhametli biz yeri geliyor acıyoruz yeri geliyor yüzlerine bile bakmıyoruz
Sadece insanlarda yok hayvanlar daha merhametli
İnsanlar da merhamet mi kalmış.
eşeğe saygım arttı
Hayvanların dini olsaydı, şeytanı insan şeklinde hayal ederlerdi.”
- William Ralph İnge
İnsanlarda merhamet duygusu yok ki. İnsanların yapamadığını hayvanlar yapıyor
Hayvanların bir birine merhameti var ama insanlar bu dünyaya gelmiş geçmiş en pislik varlık geçen bir video izledim kız camiye girmiş oynuyor daha bu gençlik nereye gidecek
Şu eşek kadar olamayan milyonlarca insan var.
Helal olsun eşşege🌸
bunlar gibi yüzlerce örnek var
bizden daha merhametliler
Merhamet bir tek insana özgü değil asıl. İnsan dışında tüm canlılarda var artık
İnsanlara özgü değil. Hayvanlar bizden daha merhametli bunu her zaman anlıyoruz.
İnsanların hayvanlardan öğreneceği çok şey var. Merhamet, sevgi gibi
İnsanlar da merhamet flan yok hayvanlar kadar masum olmazlar
Kedi köpek versiyonunu görmüştüm ama eşeği ilk kez gördüm. Annelik iç güdüleri.
Merhamet sadece insana özgü olmayabilir, vahşiligin de sadece insana özgü olmadığı gibi mesela.
Hamas denen vahşi terör örgütünün eşeklerden öğrenecek çok fazla şeyi var!! Hamasa destek veren de onlar gibi kadın çocuk kaçıran zihniyete sahipler ki destek verebiliyorlar.
İnsanlar merhametli değil ki. Sen şiödi az sonra etli pilsv yiyecen mesela. Kıymalı oide yiycen sonra da "ihihihi, kedi seviyorum hayvanseverim yhaa" diyeceksin sonra da.
merhamet denilince ilk şey hayvanlar gelir bizim insanoglundan iyidir
Merhamet insan dışında tüm canlılara ait
Hayvanlar insanlardan merhametlidir.
Bence daha cok artık hayvana Özgü
Bilinçli merhamet insanlar özgü
Tam tersi insanlara özgü maalesef
Merhametsizlik insanlara özgğ
Görüntü içimi ısıttı. İnsanlarda canlılar kadar bile merhamet duygusu olmadığına eminim.
İnsan dışı varlıklara mı özgü olacaktı.
Eşeğin güzel gözlerinden öpmek istedim
Hayır.. hayvanlardaki iç güdü acayip yüksek
Sizi verene kurban olayım 🌸 gözlerim doldu
bu köpek yavru luktan cıımıs
Hayır hayvanlar bizden daha merhametli
Esekler cok tatlı yaa
merhamet insanlara ozgu olsaydu isimiz zordu
Hayvanlar insanlardan daha merhametli
Şu hayvan kadr olsa bazı insanlar gerçekten
Hayvanlarda da merhamet ve duygu var tabi ki
Hayvanlar insanlardan daha merhametli...
Merhamete su gibi muhtaç bir çağdayız.
Evren kurtuldu be haha.. bos bos seyler.
Çok yazık
Hayvanların merhameti bile daha saf daha masum
Evet
Merhamet
Merhamet evrenseldir
insanda doğası gereği merhamet olmaz
Onlar da canlı hisleri ve duyguları var
Yaa ağlarım kii🥹
İnsanlarda kaldı mı
ahhh kıyamam kuzum benimm
İnsanlarda yok
Yaa kıyamam:(
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?